Прозорий офіс Слобожанского 8 Дніпро 80 млн.грн

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Denis, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!
Команда Громконтролю проаналізувало багато документів, також ми збираємо інформацію для відновлення України ( в тому числі для донорів, щоб вони активно приймали участь в процесах відновлення)
Якщо розглянути обласний бюджет та відбудову то треба врахувати декілька чинників:
1) В 2023 році планові податкові надходженні заплановані в розмірі 6815 млн.грн., це на 1569 млн.грн менше ніж в попередньому році( надходження в 2022році були 8384 млн .грнта 8257 млн.грн в 2021 ) Тобто хоча ситуацій може змінитися, але наразі зменшення на 1,569 млрд.грн. це фактично 20% бюджету.

2) загальний розмір трансфертів в 2023 з державного бюджету України в обласний бюджет Дніпропетровської області наразі запланований 1956 млн.грн. Це на 2,5-5 млрд.грн меньше ніж в минулі роки, так в 2022 субвенції складали 4,66 млрд.грн та 7 млрд.грн в 2021 році.

3) Також слід враховувати, що ситуація з державним бюджетом України дуже складна. Всі кошти які збирає держава за рахунок податків йдуть на фінансування військових потреб, а інші 50% державного бюджету наповнюються за рахунок міжнародних донорів. Наразі на 2023 в державному бюджеті не передбачені кошти по програмі відновлення України на Дніпропетровську область( Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2761600, код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету 0180). Також голова бюджетного комітету Верховної ради України при особистому спілкуванні підтвердила інформацію, що наразі дефіцит державного бюджету складає більше 10 млрд$(370 млрд.грн), і наразі з донорами йдуть дуже важкі перемовини.

Наразі в бюджеті області в додатку 6 можна побачити що загалом розмір капітальних вкладень складає 906 млн.грн. Але в бюджеті дивним чином э 11 закупівель які планується профінансувати на 1-4% від загальної вартості. З урахуванням того, що загальна вартість цих 11 закупівель складе 3,84 млрд.грн, тобто якщо всі інші проекти не фінансувати то реалізація цих проектів займе 4 роки( у урахуванням що на цей рік закладень 0,9 млрд.грн), а в реальності реалізація займе всі 10 років.

Тож є декілька варіантів реалізації такие коштовних проектів
1) це передача об'єктів від обласної ради в Агентство відновленні та реалізація їх за рахунок міжнародних донорів
2) Це відновлення цих об'єктів за рахунок коштів банків ЕІБ, ЕБРР, інших донорів. Але в такому разі донори/банки захочуть проводить закупівлі по відновленю по своїм процедурам.

Отже ми можемо бачити, що кількість надходжень в обласний бюджет за рахунок податків значно зменшилось(минусь 1,57 млрд.грн), прямі субвенції з державного бюджету також значно зменшились і наразі кошти на відновленні не передбачені, а міжнародні донори планують проводити закупівлі по відновленню за своїми процедурами.

З урахуванням, що відбудова України суспільно важлива інформація, що тут передбачені дуже великі кошти( сотні мільйонів), та що це вплине на сприйнятті міжнародними донорами ситуації з відбудовою - вся інформація по таким закупівлям є суспільно важливою та має бути надана в повному обсязі.

В бюджеті області в додатку 6 зазначено у строці 180 що на 2021-224 роки планується виділити 193 млн.грн
"Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро,
просп. Слобожанський, 8 (у т.ч. ПКД)". А по фіналу 2023 буде профінансовано біля 62%.
Хоча була закупівля UA-2021-06-01-011326-b на 63 млн.грн чомусь договір був розірваний та не було вжито санкцій до ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" та після цього була проведена закупівля UA-2023-04-03-007778-a на 80 млн.грн де виграла та сама компанія

Ця реконструкція в бюджеті зазначено в розділі Реалізація проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, тобто велика вірогідність що тут будуть міжнародні кошти

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Копії документів які заходи були вжиті до ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" за невиконання договору №200/07-21 по закупівлі ID UA-2021-06-01-011326-b "Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро,
просп. Слобожанський, 8. Якщо заходи не були вжиті надати копії документів якими керувалися. Надати копії листів від ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" та відповідей стосовно аргументації та обговрення питання розірвання договору
2) надати копії документів відповідно до яких розраховувались очікувані вартість закупівель, в тому числі але не виключно на проектні роботи на проект Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро,
просп. Слобожанський, 8 та документи, що змінилися в новому проекті та чому на стільки зросла вартість.

3) надати в електронному вигліді проекти Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8. Зокрема але не виключно ID закупівлі UA-2021-12-21-014519-c (ми так розуміємо був проект та були зміни до проекту)

4) Надати копії документів відповідно до яких планувалось надходження коштів в розмірі 100% за 2021-2024 роки, окрема зазначити джерела фінансування в розмірі 193 млн.грн., та зазначити по кожному джерелу фінансування який відсоток коштів це буде від 100%. Це все стосується строки в бюджеті 180 додатку 6 Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8.

5) Надати документи через які чинники вирішили в 2023 році закласти кошти на цей проект Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8. . Та надати документи відповідно до пріоритетів фінансування, та відповідно до яких обирались об'єкти для фінансування в 2023 році.

6) Надати документи з ким з донорів проговорювався/показувався цей проект, яким міжнародним нормам яких донорів цей проект(ПКД) відповідає, адже з великою долею вірогідністю він буде робитися за кошти донорів. Мова йде про проект Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8.
З повагою
Селін Денис Вікторович
ГО Платформа Громадський контроль

информация ОДА Публичная, Дніпропетровська обласна державна адміністрація

2 Attachments

Доброго дня!

в минулому запиті я запитав Надати документи з ким з донорів проговорювався/показувався цей проект, яким міжнародним нормам яких донорів цей проект(ПКД) відповідає, адже з великою долею вірогідністю він буде робитися за кошти донорів. Мова йде про проект Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8.
На що ми отримали загальну відповідь без уточнень. Але в бюджеті Дніпропетровської області цей проект зазначено як проект який реалізується за програмою яка фінансується за донорські кошти

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) прошу надати копії листів за 2019-2023 роки на міністерство, міжнародних донорів стосовно Реконструкції адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі ""Прозорий офіс"" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8. В тому числі листи погодження аспектів умов закупівель, перевірки та погодження проектно кошторисної документації та інших аспектів. Якщо таких листів та погоджень з міністерствами та донорами не було, прошу прямо про це зазначити.

З повагою
Селін Денис Вікторович
ГО Платформа Громадський контроль

Доброго дня!

в відповіді 03-335/0/49-23 від 05.05.2023 ви надали рахуно на 1021 аркуш нам наразі не зрозуміло що там йде після 150 аркушу та зміст документів нічого про це не каже.

Просимо перевиставити рахунок на 140 аркушів с 10 по 150 (якщо перші 10 аркушів ви надали до того, якщо надали меньше, то прошу зробити відповідний зсув

З повагою,
ГО Платформа Громадьский контроль
Селін Денис

інформація ОДА Публічна, Дніпропетровська обласна державна адміністрація

2 Attachments

інформація ОДА Публічна, Дніпропетровська обласна державна адміністрація

1 Attachment