Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Олександр Андрєєв

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Кремінська РДА,

1 Attachment

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

2 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

4 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

4 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

4 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

5 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

4 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

4 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

4 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

2 Attachments

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

3 Attachments

----- Пересланное сообщение -----
От: Кремінська РДА <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Кому: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Отправлено: Tue, 17 Apr 2018 16:08:40 +0300 (EEST)
Тема: Re: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Кремінська РДА,

2 Attachments

----- Пересланное сообщение -----
От: Кремінська РДА <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Кому: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Отправлено: Tue, 17 Apr 2018 17:01:36 +0300 (EEST)
Тема: Re: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #32474 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Mon, 19 Mar 2018 23:10:18 +0200 (EET)
Тема: Інформаційний запит - Щодо виконання посадовими особами Кремінської РДА вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Дані щодо осіб Кремінської районної державної адміністрації, структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» , та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації(враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендуєте як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2 Штатний розпис Кремінської районної державної адміністрації станом на 31.12.2017р.(зі змінами включно)
3.Копії посадових та функціональних обов’язків станом на 31.12.2017 р. голови РДА, першого заступника голови РДА, начальника відділу з питань управління персоналу апарату,начальника загального відділу апарату,начальника відділу фінансово-господарського забезпечення,начальника відділу ведення Державного реєстру виборців,завідувача сектору інформаційно-аналітичної роботи апарату,начальника управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу підприємництва та торгівлі управління економічного розвитку і торгівлі,начальника відділу економічного розвитку управління економічного розвитку і торгівлі,начальника управління агропромислового розвитку,начальника відділу сприяння розвитку сільського господарства управління агропромислового розвитку,начальника відділу економічного прогнозу та аналізу,фінансово-кредитного забезпечення та соціально-трудових відносин управління агропромислового розвитку,начальника відділу житлово-комунального господарства,будівництва,інфраструктури та надзвичайних ситуацій,начальника відділу містобудування та архітектури, начальника служби у справах дітей,завідувача сектором з питань опіки та піклування служби у справах дітей,завідувача сектором молоді та спорту,заступника начальника фінансового управління-начальника бюджетного відділу фінансового управління РДА,начальника відділу доходів та аналізу фінансового управління РДА,начальника відділу обліку та звітності фінансового управління РДА.
4. Штатний розпис структурних підрозділів, підпорядкованих Кремінській районній державній адміністрації, та штатний розпис установ, засновником яких є Кремінська районна державна адміністрація , станом на 31.12.2017 року.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------