Чому немає цілодобової безкоштовної довідки?

Анастасія Ринда

Шановний Укрзалізниця,

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

В укрзалізниці є два номери телефонів: 044 503-70-05 що є умовно безкоштовним (необхідна наявність грошей на рахунку мобільного телефону, і працює тількі з 7:00 до 21:00 та Платна довідка: 0(900)90-80-05 (цілодобово) що є апріорі платною, більш того немає інформації щодо вартості цієї послуги. Тобто в українця після 21:00 немає можливості дізнатися важливу інформацію щодо прибуття та відправлення поїздів без наявності грошей на рахунху мобільного телефону та невідома вартість платної довідки.

Хочу надати запит з якої причини на данний момент часу не реалізован цілодобову безкоштовну довідку для мобільних та стаціонарних номерів?

З повагою,

Анастасія Ринда, Олексій Манько

Татьяна Миклуха,

1 Attachment