Заява по процедурі

Доброго дня!

Заява

Громадська організація «Корупція-Стоп» (надалі – Організація або ГО «Корупція-Стоп») в рамках виконання Статутних завдань, керуючись положеннями ЗУ «Про запобігання корупції», ГО «Корупція-Стоп» провела громадську антикорупційну експертизу рішення Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі».
За результатами громадської антикорупційної експертизи рішення складено експертні висновки, які затверджено головою громадської організації «Корупція-Стоп» Французом І.В. 30 жовтня 2018 р. В експертних висновках експерти ГО «Корупція-Стоп» дійшли висновків про суттєві корупційні ризики в рішенні Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі» та запропоновано розробникам зазначеного рішення скасувати його.
Експертні висновки були направлені до численних державних, правоохоронних органів та до Одеської міської ради.
Згідно до отриманої від секретаря Одеської міської ради відповіді від 28.01.2019 р. № 7-6/3-мр, 7-190/3-мр на засіданні комісії Одеської міської ради з питань транспорту, дорожнього господарства, зв’язку та морегосподарського комплексу, яке відбулось 11 січня 2019 року, розглядались розроблені нашою організацією експертні висновки – питання № 2 порядку денного засідання комісії. Відповідно до протоколу засідання комісії було прийнято рішення врахувати зауваження антикорупційної експертизи, проведеної нашою ГО, та внести зміни до рішення Одеської міської ради Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011р. «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів в м. Одесі». Доручено КП «Одестранспарксервіс» протягом 2019 року розробити проект змін до рішення Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі», проект змін до типового договору балансоутримання місць для паркування транспортних засобів, а також розробити проект типового договору щодо балансоутримання спеціально відведених автостоянок та надати їх на розгляд постійної комісії.
Рішення Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі» в контексті положень ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» є регуляторним актом, а від так підготовка та внесення змін до зазначеного рішення має відповідати законові, тим більше, що за рішенням постійної комісії від 11.01.19р. готується цілком новий вид договору – договір щодо балансоутримання спеціально відведених автостоянок.
Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» перш ніж розпочати роботу над регуляторним актом, не виключаючи внесення змін до такого акту, регуляторний орган повинен внести підготовку проекту рішення регуляторного акту до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів.
Відповідно інформації Департаменту з організації роботи та Юридичного департаменту Одеської міської ради, отриманої 21 та 22 лютого 2019 р. відповідно, проект рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі», про внесення змін до типового договору балансоутримання місць для паркування транспортних засобів, а також затвердження проекту типового договору щодо балансоутримання спеціально відведених НЕ ВКЛЮЧЕНО до Плану діяльності Одеської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік.
З наведеного вбачається, що Одеська міська рада та її виконавчі органи порушують вимоги ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
З метою приведення діяльності Одеської міської ради у відповідність до вимог ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» вимагаємо включити проект рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі», про внесення змін до типового договору балансоутримання місць для паркування транспортних засобів, а також затвердження проекту типового договору щодо балансоутримання спеціально відведених до Плану діяльності Одеської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік.
Про прийняте рішення просимо повідомити ГО «Корупція-Стоп».

Голова правлiння І.В.Француз

Від: Mail Delivery System

This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
recipients after more than 48 hours on the queue on dostup.pravda.com.ua.

The message identifier is: 1gyVu1-0001Tl-Hb
The date of the message is: Tue, 26 Feb 2019 08:07:41 +0200
The subject of the message is: =?UTF-8?Q?=D0=86=D0=BD=D1=84=D0=BE=D1=80=D0=BC=D0=B0=D1=86=D1=96=D0=B9=D0=BD=D0=B8=D0=B9?=
=?UTF-8?Q?_=D0=B7=D0=B0=D0=BF=D0=B8=D1=82_-_=D0=97=D0=B0=D1=8F=D0=B2=D0=B0?=
=?UTF-8?Q?_=D0=BF=D0=BE?=
=?UTF-8?Q?_=D0=BF=D1=80=D0=BE=D1=86=D0=B5=D0=B4=D1=83=D1=80=D1=96?=

The address to which the message has not yet been delivered is:

[Міністерство доходів і зборів України request email]

No action is required on your part. Delivery attempts will continue for
some time, and this warning may be repeated at intervals if the message
remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up,
and when that happens, the message will be returned to you.

Посилання

Від: Mail Delivery System

This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
recipients after more than 72 hours on the queue on dostup.pravda.com.ua.

The message identifier is: 1gyVu1-0001Tl-Hb
The date of the message is: Tue, 26 Feb 2019 08:07:41 +0200
The subject of the message is: =?UTF-8?Q?=D0=86=D0=BD=D1=84=D0=BE=D1=80=D0=BC=D0=B0=D1=86=D1=96=D0=B9=D0=BD=D0=B8=D0=B9?=
=?UTF-8?Q?_=D0=B7=D0=B0=D0=BF=D0=B8=D1=82_-_=D0=97=D0=B0=D1=8F=D0=B2=D0=B0?=
=?UTF-8?Q?_=D0=BF=D0=BE?=
=?UTF-8?Q?_=D0=BF=D1=80=D0=BE=D1=86=D0=B5=D0=B4=D1=83=D1=80=D1=96?=

The address to which the message has not yet been delivered is:

[Міністерство доходів і зборів України request email]

No action is required on your part. Delivery attempts will continue for
some time, and this warning may be repeated at intervals if the message
remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up,
and when that happens, the message will be returned to you.

Посилання

Від: Mail Delivery System

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

[Міністерство доходів і зборів України request email]
retry timeout exceeded

show quoted sections

Посилання