Заборона використання відеореєстратора у Київській області

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Чи є заборона на використання відеореєстраторів в транспортних засобах на території Київської області?
2. Чи передбачена відповідальність за використання відеореєстратора в транспортних засобах на території Київської області якщо така заборона існує?
3. Якщо відповідальність за використання відеореєстраторів існує, то надати посилання на статті які передбачають відповідальність
4. Якщо заборона на використання відеореєстраторів у транспортних засобах існує, то яким чином регулюється питання наявності вбудованих відеореєстраторів у автомобілі Тесла?
5. Якщо заборона була введена, прохання надати сканкопію/фотокопію нормативно-правового акту з підписами та печатками, що вводить таку заборону на території Київської області

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту у 5-ти денний термін , та надіслати в електронному вигляді.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

З повагою,

Владислав

Доброго дня!

Вы отримали мій запит на інформацію?

З повагою,

Владислав

Київська обласна державна адміністрація

4 Attachments

Це повідомлення згенеровано системою електронного документообігу, адреса
відправлення не призначена для отримання відповідей. За необхідності
звернутися, направляйте листи на офіційну електронну адресу. До листа
додано документи, що можуть містити конфіденційну інформацію, та
призначені виключно для адресата. Якщо ви отримали цей лист помилково,
будь ласка повідомте про це відправника, видаліть лист та не розголошуйте
зміст вкладених документів третім особам.

Доброго дня!

Дякую за відповідь, але ворд файл (який я можу змінити) в якості "витягу" - не є дійним, тому що там немає жодного підпису чи печатки. Більше того, я можу його змінювати та написати так, що жодної заборони немає. Також в документі не вказано на основі якого/яких НПА така заборона вводиться, наприклад: "із-за правового режиму воєнного стану" тощо. Можливо цей "витяг" зробила якась людина, яка немає жодного відношення до України, хто зна.

Згідно документа, який Ви надіслали, логічно, що після засідання оперативного штабу Ради оборони Київської області мав бути створений нормативно-правовий акт (наказ, рішення, постанова тощо) про введення такої заборони відповідними органами.

Закон України "Про правовий режим воєнного стану" визначає, що військове командування разом з військовими адміністраціями можуть запроваджувати та здійснювати заходи правового режиму воєнного стану. Начальник військової адміністрації видає накази та розпорядження у межах своїх повноважень, які мають таку ж юридичну силу, що і рішення відповідної ради. Накази, видані в межах повноважень місцевих рад, мають бути оприлюднені, крім тих, що містять інформацію з обмеженим доступом.

Отже, рішення треба виконувати, якщо його оформлено саме у вигляді нормативно-правового акту, на який ОВА можуть посилатися. Самі ж по собі такі публікації не є актом, а значить не є обов’язковим до виконання.

Крім того, так як заборона зачіпає права і свободи людини - такий нормативно-правовий акт має бути зареєстрований (якщо він існує звичайно) у державному реєстрі нормативно правових актів згідно ПОЛОЖЕННЯ про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади від 28 грудня 1992 р. № 731, а саме:

2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення.

Але к цим питанням будемо розбиратися пізніше.

Тому повертаюсь до Вас ще раз з ПРОХАННЯМ на доступ до публічної інформації:
1. НАДАТИ завірену підписом та печатками фотокопію/сканкопію нормативно-правового акту, що забороняє використання відеореєстраторів у транспортних засобах.

Якщо такого нормативно-правового акту не існує - так і напишіть.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

Дуже дякую.

З повагою,

Владислав

Київська обласна державна адміністрація

11 Attachments

Це повідомлення згенеровано системою електронного документообігу, адреса
відправлення не призначена для отримання відповідей. За необхідності
звернутися, направляйте листи на офіційну електронну адресу. До листа
додано документи, що можуть містити конфіденційну інформацію, та
призначені виключно для адресата. Якщо ви отримали цей лист помилково,
будь ласка повідомте про це відправника, видаліть лист та не розголошуйте
зміст вкладених документів третім особам.