Цифровізація та детинізація УЗ.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олександр, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

💥Пропозиція щодо цифрової трансформації АТ "Укрзалізниці"🚂 (далі - УЗ) - це MarketPlace 💫вантажних перевезень🛤️.
Хто є учасником ринку❓
✔️Це вантажовласник (далі - клієнт), приватні транспортно-експедиторські (далі-приватні експедитори) та УЗ.
Що це дає для УЗ❓
✔️Пришвидшує процеси, робить їх прозорими та ефективними. Через прозорі процеси відбувається довіра до влади. Підприємству або керівнику  важливо щоб люди знали те що він робить, коли всі процеси зрозумілі, прості, прозорі та відкриті.
В цифрах ринок залізничних перевезень складає близько 130 млрд. грн. на рік, з яких УЗ отримує 70 млрд.грн., а приватні експедитори компанії решту, тобто 50 млрд.грн. Через непрозорі процеси, коли посередники не можуть домовитись, ринок втрачає до 6,5млрд грн.
Що це дає для приватного експедитора?❓
✔️Автоматизовано процеси розрахунку жд тарифу дає змогу оптимізувати (скоротити) штат працівників. Плата не за рекламу, а за клієнта.
Ще одне джерело для пошуку клієнтів.
Виключає посередників.
Що це дає для клієнта?❓
✔️Пошук🧐 вигідної пропозиції в пару кликів, не треба дзвонити друзям, шукати в Google або в УЗ хто може зробити дешевше. Виключає посередників. Клієнт подає лише заявку потім MarketPlace робить розрахунок тариф жд (ТМ Карта)> розрахунок комісії експедитора> перегляд пропозиції > вибір експедитора> підписання договору через ЕЦП> подача заявки АС «МЕСПЛАН», резерв вагону (приватний або УЗ)> узгодження графіку перевезень (нитки).😯
Що це дає для народу та держави?❓
✔️Держава отримує більше коштів в бюджет за рахунок збільшення економіки 🔝та прозорих процесів, більше валюти за рахунок збільшення експорту, зменшиться навантаження на автомобільні дороги. Податки народу будуть йти не на автомобільну дорогу, а на дитячі садки.
Як отримати додатково 50 млрд. грн. для УЗ❓
✔️ В подальшому на базі MarketPlace буде створений оператор УЗ, який зможе приймати напряму, минаючі посередників, всі заявки з приводу вантажних перевезень. Під час заявок можуть розглядатись варіанти гарантування строків, страхування вантажу, швідкість перевезенні, тощо. Партнерська програма УЗ надасть змогу приватним експедиторам отримувати відсоток за залученого кліента.

Всі документи тут▶️
https://drive.google.com/folderview?id=1...

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Хто відповідальній за цифрову трансформацію на АТ "Укрзалізниця"?

Як передати пропозиції, оскільки отримую тільки відписки?

З повагою,

Олександр ШУЛЬЦ

Добрий день, Ваш запит на публічну інформацію зареєстровано за номером 440
(з) від 15.09.2021

 

From: thedigital, hello <[Міністерство цифрової трансформації України request email]>
Sent: Wednesday, September 15, 2021 2:11 PM
To: zapyt <[email address]>; [email address]
Subject: Fwd: Інформаційний запит - Цифровізація та детинізація УЗ.

 

 

---------- Forwarded message ---------
Від: Олександр <[1][FOI #92521 email]>
Date: ср, 15 вер. 2021 о 14:04
Subject: Інформаційний запит - Цифровізація та детинізація УЗ.
To: FOI requests at Міністерство цифрової трансформації України
<[2][Міністерство цифрової трансформації України request email]>

Доброго дня!

💥Пропозиція щодо цифрової трансформації АТ "Укрзалізниці"🚂 (далі - УЗ) -
це MarketPlace 💫вантажних перевезень🛤️.
Хто є учасником ринку❓
✔️Це вантажовласник (далі - клієнт), приватні транспортно-експедиторські
(далі-приватні експедитори) та УЗ.
Що це дає для УЗ❓
✔️Пришвидшує процеси, робить їх прозорими та ефективними. Через прозорі
процеси відбувається довіра до влади. Підприємству або керівнику  важливо
щоб люди знали те що він робить, коли всі процеси зрозумілі, прості,
прозорі та відкриті.
В цифрах ринок залізничних перевезень складає близько 130 млрд. грн. на
рік, з яких УЗ отримує 70 млрд.грн., а приватні експедитори компанії
решту, тобто 50 млрд.грн. Через непрозорі процеси, коли посередники не
можуть домовитись, ринок втрачає до 6,5млрд грн.
Що це дає для приватного експедитора?❓
✔️Автоматизовано процеси розрахунку жд тарифу дає змогу оптимізувати
(скоротити) штат працівників. Плата не за рекламу, а за клієнта.
Ще одне джерело для пошуку клієнтів.
Виключає посередників.
Що це дає для клієнта?❓
✔️Пошук🧐 вигідної пропозиції в пару кликів, не треба дзвонити друзям,
шукати в Google або в УЗ хто може зробити дешевше. Виключає посередників.
Клієнт подає лише заявку потім MarketPlace робить розрахунок тариф жд (ТМ
Карта)> розрахунок комісії експедитора> перегляд пропозиції > вибір
експедитора> підписання договору через ЕЦП> подача заявки АС «МЕСПЛАН»,
резерв вагону (приватний або УЗ)> узгодження графіку перевезень (нитки).😯
Що це дає для народу та держави?❓
✔️Держава отримує більше коштів в бюджет за рахунок збільшення економіки
🔝та прозорих процесів, більше валюти за рахунок збільшення експорту,
зменшиться навантаження на автомобільні дороги. Податки народу будуть йти
не на автомобільну дорогу, а на дитячі садки.
Як отримати додатково 50 млрд. грн. для УЗ❓
✔️ В подальшому на базі MarketPlace буде створений оператор УЗ, який зможе
приймати напряму, минаючі посередників, всі заявки з приводу вантажних
перевезень. Під час заявок можуть розглядатись варіанти гарантування
строків, страхування вантажу, швідкість перевезенні, тощо. Партнерська
програма УЗ надасть змогу приватним експедиторам отримувати відсоток за
залученого кліента.

Всі документи тут▶️
[3]https://drive.google.com/folderview?id=1...

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Хто відповідальній за цифрову трансформацію на АТ "Укрзалізниця"?

Як передати пропозиції, оскільки отримую тільки відписки?

З повагою,

Олександр ШУЛЬЦ

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей
запит.
[4][FOI #92521 email]

Is [5][Міністерство цифрової трансформації України request email] the wrong address for Freedom of Information
requests to Міністерство цифрової трансформації України? If so, please
contact us using this form:
[6]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані
на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Міністерство цифрової трансформації України request email]
3. https://drive.google.com/folderview?id=1...
4. mailto:[email address]
5. mailto:[Міністерство цифрової трансформації України request email]
6. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

сховати цитоване

Климась Олександр Сергійович,

2 Attachments

,   .

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]