Статистика видачі будівельних паспортів

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Станом на вересень 2023 р скільки приватних будинків в Ірпені потребують знесення та нового будівництва?
Скільки приватних будинків в Ірпені після деокупації було знесено та відбудовано?
Чи розробляються будівельні паспорти на такі будинки? За яким алгоритмом йде процес? Замоник подає заяву, відділ архітектури видає будівельний паспорт, замовник реєструє повідомлення про початок будівельних робіт? ІМР оголошує тендер на проєкт, будівельні роботи?
Чи замовник може обирати який проєкт будинку він хоче?
Чому ІМР проводить окремі тендери на різні будинки (10-20), але не відбудовує за 3-5 типовими проєктами?
Які вимоги (крім найнижчої вартості роботи проєктувальника) закладені в проєкти приватних будинків (які коєфіцієнти енергоощадності, витрати на м2 на рік на опалення та нагрів гарячої води, використання альтернативних джерел живлення), товщина і інші характеристики утеплювача на підлозі, стіні, даху? Рекуперація? Яким стандартам енергозбереження відповідають ті будинки, які вже відбудовуються на вул. Багірова, Северенівській? Як і ким (ІМР, приватні власники ділянок) визначаються вимоги до планування (кількість кімнат, площа)?

З повагою,

Олег

ЦНАП Ірпінь, Ірпінська міська рада

1 Attachment