Скарга на бездіяльність органу

Владислав

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
24 грудня 2014 року за адресою 01601, м.Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, було подано клопотання, прийняте та зареєстроване Вашим представником.
На 27 січня 2015 року відповіді не отримано.
Нагадаю, що відповідно до статті 20 ЗУ "Про звернення громадян" клопотання розглядається невідкладно або не пізніше 15 днів.
Прошу невідкладно надати відповідь!

З повагою,

Владислав

Mail Delivery Subsystem,

Your message to <[email address]> was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)

Владислав залишив коментар ()

Quota exceeded (mailbox for user is full)

Ковтуненко Олег Станіславович, Державна міграційна служба України

Здравствуйте, Владислав.

Вы писали 27 січня 2015 р., 10:13:14:

show quoted sections

Доброго дня!

1. Ви не вказали прызвища, щоби можно перевирити надходження
клопотання.
2. Інформуємо, що запит, поданий Вами в порядку передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», підпадає під сферу застосування Закону України «Про звернення громадян».
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. У Вашому ж запиті порушенні питання, що стосуються персональних даних, які без письмової згоди запитувача не можуть бути надані згідно Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

--
С уважением,
Ковтуненко mailto:[email address]

Владислав

Доброго дня!
Клопотання надавалося від імені Шуста Владислава до Відділу звернень громадян ДМС України.
Клопотання прийняв (можливо помилюся в прізвищі)Ковальчук А. 24.12.2014. Номер: 2538136

З повагою,

Владислав