системи екологічного моніторингу

Станислав Абрамов

В.О. міського голови
м. Дніпропетровська
Романенко М.В.
49000, м. Дніпропетровськ,
пр. К.Маркса 75

Шановний Максиме Володимировичу!

Відповідно до п.1 ч.1 ст.14 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»: Розпорядники інформації зобов'язані: 1) оприлюднювати інформацію про свою діяльність та прийняті рішення.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.12 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»: Суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 2) розпорядники інформації - суб'єкти, визначені у статті 13 цього Закону.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.13 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»: Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: 1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання.
Відповідно до ч.11 ст.59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»: Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Відповідно до ч.5 ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»: Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
Аналізуючи зазначені вище норми законодавства щодо поводження з інформацією, орган місцевого самоврядування є розпорядником інформації щодо використання бюджетних коштів, а тому зобов’язаний опубліковувати звіти щодо використання бюджетних коштів, в тому числі звіти щодо виконання програм.

Відповідно до абз.2 ч.11 ст.59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»: В актах та проектах актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом.
Відповідно до ст.75 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»: Органи та посадові особи місцевого самоврядування є підзвітними, підконтрольними і відповідальними перед територіальними громадами. Вони періодично, але не менш як два рази на рік, інформують населення про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, місцевого бюджету, з інших питань місцевого значення, звітують перед територіальними громадами про свою діяльність.
Таким чином, Дніпропетровська міська рада зобов’язана надати інформацію, що запитується з максимальною деталізацією і законом заборонено обмежувати доступ до деталізації витрат чи іншого розпорядження коштами.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 6, 12, 13, 19, 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ст.ст. 59, 75 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ПРОШУ:
1) Надати деталізовану інформацію щодо витрат на «Розроблення та виготовлення систем і приладів контролю та оснащення ними пунктів контролю і спостереження за забрудненням атмосферного повітря - інформаційної автоматизованої системи екологічного моніторингу, виготовлення постів контролю і спостереження за забрудненням атмосферного повітря» (Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 240601, Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету 0511), заплановані у Додатку №6 до рішення Міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік» (Проект), обов’язково зазначити на які саме системи та прилади планується витратити бюджетні кошти із зазначенням найменування, призначення, вартості кожної системи та приладу, розробника систем та приладів, місць їх застосування, зазначити місця розташування пунктів контролю і спостереження за забрудненням атмосферного повітря, осіб, які відповідають за розроблення та виготовлення систем і приладів контролю та оснащення ними пунктів контролю і спостереження за забрудненням атмосферного повітря, осіб, що здійснюють контроль виконання програми.
2) Зважаючи на те, що Об’єкт «Придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових відходів (придбання контейнерів)», видатки на який у 2015 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, вже закладено в Проект Рішення Міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік», то великої кількості часу, необхідної на підготовку відповіді цей запит не повинно займати. Тому, відповідь ПРОШУ надати у встановлений строк без його продовження.

З повагою,
Станислав Абрамов

Станислав Абрамов

В.О. міського голови
м. Дніпропетровська
Романенко М.В.
49000, м. Дніпропетровськ,
пр. К.Маркса 75

Шановний Максиме Володимировичу!

У основному запиты було допущено технічну помилку (описку) в прохальній частині, а тому другий пункт прохальної частини прошу читати в такій редакції:
"Зважаючи на те, що Об’єкт «Рекультивацію порушених земель стихійними сміттєзвалищами в районі вул. Л. Чайкіної (розробка проектно-кошторисної документації, експертиза та виконання будівельних робіт)», видатки на який у 2015 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, вже закладено в Проект Рішення Міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік», то великої кількості часу, необхідної на підготовку відповіді цей запит не повинно займати. Тому, відповідь ПРОШУ надати у встановлений строк без його продовження."

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 6, 12, 13, 19, 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ст.ст. 59, 75 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ПРОШУ:
другий пункт прохальної частини прошу читати в такій редакції:
2) Зважаючи на те, що Об’єкт «Рекультивацію порушених земель стихійними сміттєзвалищами в районі вул. Л. Чайкіної (розробка проектно-кошторисної документації, експертиза та виконання будівельних робіт)», видатки на який у 2015 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, вже закладено в Проект Рішення Міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік», то великої кількості часу, необхідної на підготовку відповіді цей запит не повинно займати. Тому, відповідь ПРОШУ надати у встановлений строк без його продовження.

З повагою,
Станислав Абрамов

Станислав Абрамов

Доброго дня!
Звертаю Вашу увагу, шо було допущено помилку під час підготовки та направлення запитів "системи екологічного моніторингу". В прохальній частині основного запиту пункт 2 та в додатковому запиті були подані в невірній редакції.
ПРОШУ:
пункт 2 прохальної частини читати в такій редакції:
2) Зважаючи на те, що Об’єкт «Розроблення та виготовлення систем і приладів контролю та оснащення ними пунктів контролю і спостереження за забрудненням атмосферного повітря - інформаційної автоматизованої системи екологічного моніторингу, виготовлення постів контролю і спостереження за забрудненням атмосферного повітря», видатки на який у 2015 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, вже закладено в Проект Рішення Міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік», то великої кількості часу, необхідної на підготовку відповіді цей запит не повинно займати. Тому, відповідь ПРОШУ надати у встановлений строк без його продовження.

З повагою,

Станислав Абрамов

Дніпровська міська рада

1 Attachment

Здравствуйте, Станислав.

--
С уважением,
Vidkryta-vlada mailto:[dnipro2 request email]

Дніпровська міська рада

1 Attachment

Здравствуйте, Станислав.

--
С уважением,
Vidkryta-vlada mailto:[dnipro2 request email]