Щодо роботи моргу в Фастівській Міській лікарні

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Валерія Моісеєва

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
— чи працює холодильне устаткування в морзі при Фастівській міській лікарні?
— чи виділяються кошти з міського бюджету на повноцінну роботу моргу у Фастівській міській лікарні?
— якщо так, то скільки грошей було виділено в 2017 році на роботу моргу у Фастівській міській лікарні?

З повагою,

Валерія Моісеєва

Від: Тетяна Авксентюк

--
З повагою, Тетяна Авксентюк
Начальник відділу 
з питань інформаційного забезпечення 
та по роботі із ЗМІ 
Виконавчого комітету Фастівської міської ради
.

Посилання

Від: Інна Костюк
Фастівська міська рада

--- 

Посилання

Юридичний коментар

Коментує Христина Буртник, Центр демократії та верховенства права

На перший погляд, може здатись, що запитувана інформація повинна бути наданою запитувачу, адже стосується виділення коштів із міського бюджету на морг. Та потрібно пам’ятати, що публічною є інформація, яка на момент отримання запиту є створеною, відображеною на матеріальному носію (на паперовому документі чи електронному носію тощо).

Цілком можливо, що міською радою виділялись кошти на лікарню вцілому, а не на окремі її відділення. А тому, міська рада (розпорядник) не може чітко вказати суму, виділену на морг.

У будь-якому випадку розпоряднику слід було дати вмотивовану і чітку відповідь: чи є у його володінні така інформація, чи ні. Та відмовити, якщо її немає. Окрім посилання на законодавство слід було в прямо вказати роз’яснити ситуацію запитувачу, щоб було зрозуміло чому і яка саме інформація не створена.

Також, хотілось би звернути увагу на «кваліфікацію» розпорядником запиту/звернення. Розпорядник повинен, в першу чергу, звертати увагу на питання, які у листі ставить особа, що до нього звертається. Якщо просять надати конкретну інформацію/документи – це запит на інформацію. Навіть, якщо такої інформації у володінні розпорядника немає. В цьому випадку розпорядник має право відмовити.

Якщо у листі міститься прохання роз’яснити щось, здійснити певні дії (скарга чи пропозиції) – це звернення, на яке дійсно потрібно створити інформацію. А отже протягом п’яти робочих днів особу потрібно повідомити, що запит кваліфіковано як звернення і він буде розглядатись в порядку Закону «Про звернення громадян».

Тобто визначальним є характер питань, а не те чи створена інформація.

Відслідковування запиту

1 користувач слідкує за цим запитом