Щодо реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Володимир Білоус

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, у зв'язку з неправильним відображенням кількості ЗАРЕЄСТРОВАНИХ громадян у квитанціях на оплату комунальних послуг, на сайтах cks, gioc та навіть у витягу з кабінету Киянина щодо ЗАРЕЄСТРОВАНИХ осіб за певною адресою, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Хто має право вносити зміни у базу даних щодо реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб крім відділу реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб РДА?

Хто ще крім відділу реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб РДА має доступ саме на внесення змін до реєстру щодо кількості зареєстрованих осіб за певною адресою, не перегляд?

На підставі чого комунальні служби (компанії) мають право в односторонньому порядку вносити зміни до реєстру щодо кількості зареєстрованих осіб за певною адресою?

З повагою,

Володимир Білоус

Київська міська державна адміністрація

Володимир Білоус писал 2020-07-16 11:21:

показати цитоване

Доброго дня!

Повідомляємо, що Ваш запит на інформацію зареєстровано 16.07.2020 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної
інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації) за № 3924(з)

Після попереднього розгляду запит надіслано до профільного структурного
підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) або районної в місті Києві державної
адміністрації для опрацювання у межах компетенції в установленому
законом порядку та надання вам відповіді.

Довідки за телефонами: 202-⁠76-⁠00, 202-⁠76-⁠42.

Київська міська державна адміністрація

1 Attachment

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]