Щодо нарахування наукової пенсії

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ірина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

ЗАПИТ Закон України "Про доступ до публічної інформації" визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації,
що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, що становить суспільний інтерес. Відповідно до ст.19 Загальної Декларації прав людини та статті 10 Конвенції прав людини і основоположних свобод, кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами незалежно від державних кордонів, а також, керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсо). Також вимагаю врахувати п.3 ст.22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме: якщо розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. Керуючись с.,ст.3,4,5,19,20 Законом України " Про доступ до публічної інформації",ст,ст5 ,17,19,28,29,32,33 Закону України " Про інформацію" вимагаю надати відповідь на електронну адресу в визначений законом строк 5 ( п'ять) днів таку відповідь:

1.Прошу надати детальне пояснення терміну "Наукова пенсія".
2.Чи нараховується "Наукова пенсія" в Україні станом на 2023 рік?
3.Які вимоги є для нарахування "Наукової пенсії"?
4.Якщо на даний час нараховано пенсію за віком, то чи можна зробити перерахування пенсії за віком на "Наукову пенсію"?

З повагою Ірина Василівна Кальницька як агент для штучної людини КАЛЬНИЦЬКА І.В

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване