Щодо надання інформації

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олена, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

прошу допомогти з таким питанням

Бюжетна установа є учасником публічних закупівель.

згідно постанови № 166 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/166-...)

5. Оператор авторизованого електронного майданчика справляє з учасника плату за надання доступу до електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісів), доступ до яких здійснюється за допомогою Інтернету, для подання учасником тендерної пропозиції / пропозиції. Така плата розраховується за кожну подану учасником тендерну пропозицію / пропозицію учасника закупівлі, що була розкрита електронною системою закупівель, через зазначені електронні сервіси,

Плата справляється за наявності достатньої суми коштів на балансі учасника на майданчику, на якому він зареєстрований. При поданні пропозиції учасником кошти автоматично списуються з його рахунку в розмірі, який залежить від очікуваної вартості закупівлі, як наведено в п. 5.

У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оператор майданчика повертає плату учаснику/переможцю, крім випадків, коли пропозиція учасника/переможця була відхилена.

Для поповнення балансу більшості авторизованих електронних майданчиків учасник через особистий кабінет самостійно формує рахунок, що містить індивідуальні реквізити від оператора, на суму, визначену учасником. Порядок формування рахунку на кожному майданчику також свій. Після формування рахунку учасник здійснює його оплату. Зазвичай зарахування оператором сплачених грошових коштів на баланс учасника здійснюється протягом терміну, визначеного банківською установою.

Тобто на балансі повинна бути певна сума. Але при реєстрації в казначействі виникають проблеми, адже на момент реєстрації немає ніякого підтверджуючого документу.. тому представники казначейства нічого не проводять і радять все це робити через авансові звіти - працівник сплачує кошти , а йому відшкодовують...

але ж це загалом неправильно... тим більше, що у разі відміни торгів сума повертається на баланс і як тоді знову провести працівнику відшкодування за авансовим звітом, якщо жодного документу підтвержуючого немає...

допоможіть будь ласка вирішити це питання..

З повагою,

Олена

2800zv-Office_out, Державна казначейська служба України

1 Attachment

Ǧ

281 84 03

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

This email was scanned by Bitdefender

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]