Робота застосунку ДІЯ

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Dmytro, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

1) Чому з вечора суботи (3 лютого) по ранок неділі (4 лютого) у застосунку "Дія" стали недоступними ряд документів? Зокрема, система "не могла перевірити дані ІНН". Людям показувало хибний документ на володіння Nissan Skyline, хоча у них інші автівки. Не вдавалося підписати відправити документи до державних органів тощо.

2) Яка вірогідність повторення подібних ситуацій — неможливості користуватися застосунком для населення протягом тривалого часу?

3) Скільки коштує відновлення роботи додатку після подібної проблематичної ситуації?

З повагою,

Дмитро Чернишов

thedigital, hello, Міністерство цифрової трансформації України

Ваш лист відправлений на поштову скриньку [1][Міністерство цифрової трансформації України request email]
отримано та його буде розглянуто в установленому порядку.
—————————————
Це повідомлення згенеровано автоматично та відповіді не потребує.

--
З повагою, команда Мінцифри!

References

Visible links
1. mailto:[Міністерство цифрової трансформації України request email]

Вітаю . Ваш запит зареєстровано за номером 58 (з) від 05.02.2024

 

From: thedigital, hello <[Міністерство цифрової трансформації України request email]>
Sent: Monday, February 5, 2024 10:43 AM
To: zapyt <[email address]>
Subject: Fwd: Інформаційний запит - Робота застосунку ДІЯ

 

 

---------- Forwarded message ---------
Від: Dmytro <[1][FOI #123358 email]>
Date: пн, 5 лют. 2024 р. о 10:41
Subject: Інформаційний запит - Робота застосунку ДІЯ
To: FOI requests at Міністерство цифрової трансформації України
<[2][Міністерство цифрової трансформації України request email]>

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію:

1) Чому з вечора суботи (3 лютого) по ранок неділі (4 лютого) у застосунку
"Дія" стали недоступними ряд документів? Зокрема, система "не могла
перевірити дані ІНН". Людям показувало хибний документ на володіння Nissan
Skyline, хоча у них інші автівки. Не вдавалося підписати відправити
документи до державних органів тощо.

2) Яка вірогідність повторення подібних ситуацій — неможливості
користуватися застосунком для населення протягом тривалого часу?

3) Скільки коштує відновлення роботи додатку після подібної проблематичної
ситуації?

З повагою,

Дмитро Чернишов

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей
запит.
[3][FOI #123358 email]

Is [4][Міністерство цифрової трансформації України request email] the wrong address for Freedom of Information
requests to Міністерство цифрової трансформації України? If so, please
contact us using this form:
[5]https://dostup.org.ua/change_request/new...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані
на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

 

--

З повагою, команда Мінцифри!

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Міністерство цифрової трансформації України request email]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[Міністерство цифрової трансформації України request email]
5. https://dostup.org.ua/change_request/new...

сховати цитоване