Режим военного стану

Константин

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, вимагаю надати наступну інформацію (наступні документи):

У пункті 2 статті 6 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" (далі - Закон) вказано, що в указі Президента України про введення воєнного стану зазначаються межі території, на якій вводиться воєнний стан, час введення і строк, на який він вводиться. У пункті 1 статті 7 Закону вказано, що воєнний стан на всій території України або в окремих її місцевостях припиняється після закінчення строку, на який його було введено. Хочу зазначити, що у вказаних статтях ніде не йдется мова про можливість продовження воєнного стану. Виходячи з цього прошу надати наступну інформацію:

1. Згідно якої статті та її пункту Закону були видані наступні укази Президента України про продовження воєнного стану: № 133 від 14.03.2022, № 259 від 18.04.2022, № 341 від 17.05.2022, № 573 від 12.08.2022, № 757 від 07.11.2022, № 58 від 06.02.2023, № 254 від 01.05.2023, № 451 від 26.07.2023, № 734 від 06.11.2023, № 49 від 05.02.2024.
2. Якщо у Законі "Про правовий режим воєнного стану" немає статті та пункту, згідно яких були видані укази Президента про подовження воєнного стану, прошу зазначити цю інформацію.
3. Якщо у Законі "Про правовий режим воєнного стану" немає статті та пункту, на які мали б опиратися укази Президента України про продовження воєнного стану, прошу вказати статті Конституції Україні чи інші Закони України та їхні статті, згідно яких видаються укази Президента про подовження воєнного стану.
4. Якщо в Конституції України та інших Законах України немає статтей, згідно яких були видані укази Президента про подовження воєнного стану, прошу зазначити цю інформацію.

З повагою,

Константин

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване