Проїзд

Анатолії Бондаренко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

В соціальних мережах дуже багато скарг на оплату проїзду в тролейбусах що валідатори не працють, і що контролери штрафують недавно аналогічно ситуацію почитав тому прошу надати коментар щодо цього випадку?

Доброго дня. Сьогодні, 21/10 вранці, близько восьмої години ранку, в тролейбусі номер 2 (2011) стався інцидент. Я зайшла в тролейбус на задні двері. Валідатора там не немає. Пройти всередину шансів не було, оскільки тролейбус був повний. Я передала 10 грн.водію для оплати. Повно свідків та людей, які передавали мої гроші. Талончика мені не передали. Чи то водій не передала, чи хтось собі забрав неможливо доказати чи спростувати, однак тут же на наступній зупинці в тролейбусі з'явились контролери; задні і середні двері не відчиняли, і на мою відповідь, що я талона ще не отримала, контролер повідомила, що це мої проблеми. Інший контролер взагалі сказав, що водій не зобов'язаний давати талони. Тобто, мене звинувачують в тому що я здійснила безквитковий проїзд, однак талони він не зобов'язаний давати! Звертаюсь до начальника ЧТУ та до мера міста:" ця система, яку ви запровадили, не досконала. Вона не діє! Спочатку треба забезпечити належними умовами для здійснення оплати, бо ті чотири способи, які скрізь зазначені, не працюють належним чином. А контролери повинні бути більш розсудливими і компетентними. Встановіть камери в салоні. Або впровадьте нарешті продаж квитків на зупинках. Я - не єдина "жертва" подібних випадків. Штраф, який мені виписали платити не буду.

З повагою,

Анатолії Бондаренко

Відділ звернень,

Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає запит на публічну інформацію як прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Статтею 1 зазначеного Закону визначено, що публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб‘єктами владних повноважень своїх обов‘язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб‘єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Суть запиту на публічну інформацію надає запитувачу право доступу до вже існуючої інформації (документів) і не вимагає створення у відповідь на запит нової інформації.

Ваш запит не відноситься до надання публічної інформації, оскільки потребує створення інформації (коментару), а відтак по суті є зверненням, яке розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Отже, Ваше звернення зареєстровано згідно даного Закону, і про результат його розгляду Вас буде поінформовано в термін, передбачений в Законі України "Про звернення громадян"

26.10.2022 14:34, Анатолії Бондаренко <[FOI #105352 email]>
>Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
>
> В соціальних мережах дуже багато скарг на оплату проїзду в тролейбусах що валідатори не працють, і що контролери штрафують недавно аналогічно ситуацію почитав тому прошу надати коментар щодо цього випадку?
>
> Доброго дня. Сьогодні, 21/10 вранці, близько восьмої години ранку, в тролейбусі номер 2 (2011) стався інцидент. Я зайшла в тролейбус на задні двері. Валідатора там не немає. Пройти всередину шансів не було, оскільки тролейбус був повний. Я передала 10 грн.водію для оплати. Повно свідків та людей, які передавали мої гроші. Талончика мені не передали. Чи то водій не передала, чи хтось собі забрав неможливо доказати чи спростувати, однак тут же на наступній зупинці в тролейбусі з'явились контролери; задні і середні двері не відчиняли, і на мою відповідь, що я талона ще не отримала, контролер повідомила, що це мої проблеми. Інший контролер взагалі сказав, що водій не зобов'язаний давати талони. Тобто, мене звинувачують в тому що я здійснила безквитковий проїзд, однак талони він не зобов'язаний давати! Звертаюсь до начальника ЧТУ та до мера міста:" ця система, яку ви запровадили, не досконала. Вона не діє! Спочатку треба забезпечити належними умовами для здійснення оплати, бо ті чотири способи, які скрізь зазначені, не працюють належним чином. А контролери повинні бути більш розсудливими і компетентними. Встановіть камери в салоні. Або впровадьте нарешті продаж квитків на зупинках. Я - не єдина "жертва" подібних випадків. Штраф, який мені виписали платити не буду.
>
> З повагою,
>
> Анатолії Бондаренко
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
> [FOI #105352 email]
>
> Is [chernivtsi14 request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Чернівецька міська рада? If so, please contact us using this form:
> https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------

-- реклама -----------------------------------------------------------
Поспішай зареєструвати найкоротшу поштову адресу @i.ua
https://mail.i.ua/reg - і отримай 1Gb для зберігання листів

сховати цитоване