Прошу надати роз'яснення

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олександра, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Олександра

Від генерального директора КНП "ЦПМСД №1 м. Кропивницького" Кропивницької міської ради" Лариси СВИРИДЕНКО
14.07.2023р. №966/01-09
адреса: м. Кропивницький, вул. Кропивницького,22
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (роз'яснення):
На наше підприємство надійшов лист, який зобов'язує надавати на погодження до управління охорони здоров'я штатні розписи закладу, обгрунтування стосовно доцільності введення нової посади або скорочення вже існуючої, довідку про працюючих у закладі близьких осіб керівника, накази стосовно встановлення премій та надбавок, та списки працівників з обгрунтуванням встановлення премій та надбавок, з подальшим поданням їх в управління з питань запобігання і виявлення корупції Кропивницької міської ради.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1М. КРОПИВНИЦЬКОГО» КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» є закладом охорони здоров’я — комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає медичну допомогу будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом.
Підприємство створене за рішенням Міської ради міста Кропивницького від 24 квітня 2018 року № 1596 (12 сесія 7 скликання) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО- САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1 М. КІРОВОГРАДА» у комунальне некомерційне підприємство.
Відповідно до Статуту підприємства, джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його статутної некомерційної діяльності. Тобто оплата праці працівників підприємства здійснюється за рахунок коштів, отриманих за медичне обслуговування за програмами медичних гарантій, згідно з договорами, укладеними з НСЗУ.
Повноваження органів місцевого самоврядування зазначені у статті 89 Бюджетного кодексу України, зокрема це програми громадського здоров’я; оплата комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, для забезпечення надання медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення; місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, місцеві програми надання населенню медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення.
ч.1 ст. 15 Закону України “Про оплату праці” визначено, що форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною, галузевими (міжгалузевими) і територіальними угодами.
Колективним договором та Статутом підприємства передбачене право керівника самостійно за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації преміювати працівників як за досягнення в праці, так і в зв'язку з пам'ятними датами і з інших підстав.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас розглянути звернення та, надати роз’яснення з посиланням на нормативні документи, в яких вказується на обов'язок комунальних некомерційних підприємств, погоджувати розміри надбавок і премій працівників підприємства з іншими органами міської ради міста Кропивницького, а саме управлінням з питань запобігання і виявлення корупції Кропивницької міської ради та управлінням охорони здоров'я Кропивницької міської ради. Також постає питання, чи не суперечать дані вимоги нормам законодавства.

Національне агентство з питань запобігання корупції

Згідно із частиною першою статті 19 Закону, запит на інформацію − це
прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що
знаходиться у його володінні.

Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити, крім іншого, загальний опис інформації або вид, назву,
реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу
це відомо.

Таким чином, суттєвою ознакою публічної інформації у сенсі Закону є її
попередня фіксація.

Тобто цей закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже
існує, і не вимагає у відповідь на запит її створювати.

Ваш лист не відповідає вищезазначеним нормам Закону.

Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з питань
застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням.

Прохання оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про
звернення громадян».

Стаття 5. Вимоги до звернення:
У зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові,
місце проживання громадянина,
викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено назву установи, до
якої звертається громадянин електронну або поштову адреси, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного
звернення не вимагається.

Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються
(прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.

Лист від юридичної особи оформлюється відповідно до вимог ДСТУ 4163-2020
- бланк, номер, дата, підпис тощо.

2023-07-17 09:40, Олександра написав:

показати цитоване