Про стаж роботи на посадах із присвоєнням спеціального звання, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців в Державній податковій службі України Мінфіну України в 1995-1998р.р..

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тетяна Миколаївна Литвиненко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

Особа, працювала в податкових органах, зокрема в Державній податковій службі України Міністерства фінансів України 1995-1998 роках.
Відповідно, обіймала у відповідному державному органі - Державній податковій службі України, віднесені до існуючих на той час посади державного службовця.
Зокрема, інспектора Державної податкової служби України Міністерства фінансів України із присвоєнням спеціального звання інспектора податкової служби ІІ категорії, згодом, на посаді старшого інспектора Державної податкової служби України Міністерства фінансів України.

Водночас, Законом України від 04.12.1990 № 509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» було встановлено, що правовий статус службовців Державної податкової служби України Міністерства фінансів України визначається Законом України від 16.12.1993 №3723-ХІІ «Про державну службу».

Загальний стаж державної служби з урахуванням служби в Державній податковій службі України Мінфіну України станом на 01.05.2016 року становить 22 роки 4 місяці 23 дні, відповідно до підтверджених документально записів.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Чи зараховується період роботи посадової особи в державній податковій службі/інспекції Міністерства фінансів України в 1995-1998р.р. на посадах, в період перебування на яких були присвоєні спеціальні звання (інше, законом не передбачалось) до стажу роботи на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців.
2) Підстави зарахування періоду роботи посадової особи в державній податковій службі/інспекції Міністерства фінансів України в 1995-1998р.р. на посадах, в період перебування на яких були присвоєні спеціальні звання, до стажу роботи на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців.
3) Підстави не зарахування, якщо такі є.
4) Підтвердіть чи спростуйте інформацію про те, що територіальним органам Пенсійного фонду України - структурним підрозділам Мінсоцполітики/КМУ спущено приховані вказівки щодо створення умисних штучних перешкод особам/людям які звернулися до ПФУ про нарахування пенсії державного службовця, які станом на 01.05.2016 року мають більше як 20 років державної служби, щоб не призначати такі пенсії.

Офіційна відповідь Верховної Ради України щодо запитуваної інформації буде надано до суду.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня! Повторно.

Апарат Верховної Ради України.

Доброго дня!

Особа, працювала в податкових органах, зокрема в Державній податковій службі України Міністерства фінансів України 1995-1998 роках.
Відповідно, обіймала у відповідному державному органі - Державній податковій службі України, віднесені до існуючих на той час посади державного службовця.
Зокрема, інспектора Державної податкової служби України Міністерства фінансів України із присвоєнням спеціального звання інспектора податкової служби ІІ категорії, згодом, на посаді старшого інспектора Державної податкової служби України Міністерства фінансів України.

Водночас, Законом України від 04.12.1990 № 509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» було встановлено, що правовий статус службовців Державної податкової служби України Міністерства фінансів України визначається Законом України від 16.12.1993 №3723-ХІІ «Про державну службу».

Загальний стаж державної служби з урахуванням служби в Державній податковій службі України Мінфіну України станом на 01.05.2016 року становить 22 роки 4 місяці 23 дні, відповідно до підтверджених документально записів.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Чи зараховується період роботи посадової особи в державній податковій службі/інспекції Міністерства фінансів України в 1995-1998р.р. на посадах, в період перебування на яких були присвоєні спеціальні звання (інше, законом не передбачалось) до стажу роботи на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців.
2) Підстави зарахування періоду роботи посадової особи в державній податковій службі/інспекції Міністерства фінансів України в 1995-1998р.р. на посадах, в період перебування на яких були присвоєні спеціальні звання, до стажу роботи на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців.
3) Підстави не зарахування, якщо такі є.
4) Підтвердіть чи спростуйте інформацію про те, що територіальним органам Пенсійного фонду України - структурним підрозділам Мінсоцполітики/КМУ спущено приховані вказівки щодо створення умисних штучних перешкод особам/людям які звернулися до ПФУ про нарахування пенсії державного службовця, які станом на 01.05.2016 року мають більше як 20 років державної служби, щоб не призначати такі пенсії.

Офіційна відповідь Арарату Верховної Ради України щодо запитуваної інформації буде надано до суду.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване