Про рекламні ролики МОУ - ДОТ

Тетяна Мушка

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У соц.мережі Фейсбук, Державний оператор тилу поширив рекламний ролик про закупівлю яєць для армії. https://fb.watch/qX42y6IEmt/

У ролику вказується, що раніше нібито яйця для армії коштували 17 грн за 1 шт, а зараз (за контрактами, що уклав ДОТ) - 4,95 грн за шт.

Оскільки, як неодноразово стверджувало Міноборони, відомство ніколи не курувало яєць для армії по 17 грн за шт (і це підтверджено вже відповідним аудитом), то просимо прокоментувати:

1. Як реагуватиме МОУ на те, що ДОТ рекламує свою роботу шляхом дискредитації Міноборони (продовжуючи зокрема поширення неправдивої тези про те, що нібито яйця для армії раніше закуповували по 17 грн за шт)? Чи можливо МОУ таки купувало яйця по 17 грн за шт?

2. Чи погоджувалися вказані рекламні ролики ДП ДОТ з профільними комунікаційними підрозділами Міноборони?

З повагою,

Тетяна Мушка

Міністерство оборони України

1 Attachment

З повагою
Управління по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної
інформації МОУ

2 Attachments

æ

, DOT

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]