Про порядок розрахунку в магазинах, аптеках

ЗАПИТ від громадянки Держави Україна (Української РСР) щодо реалізації Конституційних прав статті 3 та статті 12 Закону України "Про звернення громадян"
Про надання публічної інформації за Законом України
« Про доступ до публічної інформації»
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень , інших розпорядників публічної інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до статті 19 Загальної Декларації прав людини та статті 10 Конвенції прав людини і основоположних свобод( РИМ, 4.ХІ.1950) року, кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів, а також, керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсо, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.05.2020.
Наголошую, запитувана інформація не є інформацією з обмеженим доступом та не суперечить вимогам ст.ст.6 п.2.,7,8,9 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Також вимагаю врахувати п.3 ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», а саме, якщо розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Керуючись ст.,ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України «Про доступ до публічної інформації» , ст.,ст. 5, 9,17, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію».
Вимагаю надати на паперових носіях, в визначений законом строк (п’ять днів) надати повну, детальну відповідь, щоб було зрозуміло яке питання задавала автор:

1.Згідно якого закону, наказу постанови всі виплати, субсидії примусово переводяться в е-гривню?

2.Впровадження цифрової е-гривні є еспериментом? Якщо так, то скільки триватиме цей експеримент?

4.Чи є закон, наказ чи постанова про те, що в подальшому товари першої необхідності, продукти харчування, ліки в аптеці, бензин і т.ін в подальшому примусово будуть відпускатися тільки по цифрових картках е-гривня ( в подальшому CBDC )?

5.Чи мають право банківські установи по мовчазній згоді, обманним шляхом переводити кошти людей (пенсії, заробітну плату та інші соціальні виплати) в цифрову е-гривню?

Вимагаю надати детальну відповідь по кожному пункту.

З повагою автор людина, вигодонабувач прав громадянина Союзу РСР/Української РСР Ірина Василівна Кальницька.

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване