Про надання інформації та копії документів

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Сергій Головко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Сергій Головко

Доброго дня!

Відповідно до ст. 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсії, особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" встановлено тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів посадових окладів військовослужбовців з числа осіб рядового, сержантського і старшинського складу, офіцерського складу (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу.
Пунктом 2 постанови № 704 передбачено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Пунктом 8 постанови, передбачено, що умови грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу визначаються цією постановою та іншими актами Кабінету Міністрів України.
На виконання Указів Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” та № 69 “Про загальну мобілізацію”, статті 9-2 Закону України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” та абзаців другого - восьмого пункту 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 28 червня 2023 р. № 3161-IX “Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань, пов’язаних із проходженням військової служби під час дії воєнного стану” Кабінетом Міністрів України 28.02.2022 року було прийнято постанову №168, якою визначено умови грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу на період воєнного стану.
Пунктом 1 постанови установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
Отже, вказаною вище постановою КМУ №168 передбачено виплату військовослужбовцям додаткової винагороди щомісячно, яка має постійний щомісячний характер та відповідно до положень п.2 ст.9 Закону №2011-XII включається до складу грошового забезпечення вказаних осіб.
В подальшому Постанова №168 зазнавала неодноразових змін, щодо умов виплати винагороди в залежності від часу участі військовослужбовця в бойових діях, місця несення служби, займаної посади.
Зокрема, Законом України від 28 червня 2023 р. № 3161-IX “Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань, пов’язаних із проходженням військової служби під час дії воєнного стану” Закон України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" доповнено статтею 9-2 « Додаткова винагорода військовослужбовцям під час дії воєнного стану», якою встановлено, що під час дії воєнного стану військовослужбовцям щомісячно виплачується додаткова винагорода на умовах, у розмірах та в порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Згідно зі статтею 1 Конвенції Міжнародної організації праці «Про захист заробітної плати» №95, ратифікованої Україною 30 червня 1961 року, термін "заробітна плата" означає, незалежно від назви й методу обчислення, будь-яку винагороду або заробіток, які можуть бути обчислені в грошах, і встановлені угодою або національним законодавством, що їх роботодавець повинен заплатити працівникові за працю, яку виконано чи має бути виконано, або за послуги, котрі надано чи має бути надано.
Цьому визначенню відповідає й поняття грошового забезпечення, що відповідно до закону виплачується за рахунок держави військовослужбовцям, поліцейським, особам рядового і начальницького складу за проходження державної служби особливого характеру.
Згідно зі статтею 9 Закону № 2011-XII грошове забезпечення військовослужбовців складається з основних і додаткових його видів та виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
До додаткових видів грошового забезпечення Закон № 2011-XII та Постанова КМУ №704 відносить, зокрема, винагороди.
Виходячи з цього, встановлена постановою Кабінету Міністрів України №168 додаткова винагорода є складовою грошового забезпечення військовослужбовців, яку держава взяла на себе обов`язок виплачувати їм на період дії воєнного стану в Україні.
У первинній редакції постанови Кабінету Міністрів України №168 розмір додаткової винагороди для військовослужбовців ЗСУ, був визначений у фіксованому розмірі - 30000 гривень щомісячно. А тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
Водночас, з урахуванням неодноразових змін до постанови №168, передбачено, що вони набирають чинності з дня їх опублікування та застосовуються з 24 лютого 2022 року.
Відповідно до частини першої статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
Конституційний Суд України неодноразово висловлював позицію щодо незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів.
Водночас Конституційний Суд України звернув увагу на те, що частина перша статті 58 Конституції України передбачає винятки із конституційного принципу неприпустимості зворотної дії в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом`якшують або скасовують юридичну відповідальність особи, що є загальновизнаним принципом права (абзац третій пункту 2 мотивувальної частини Рішення від 09 лютого 1999 року №1-рп/99, абзац другий пункту 4 мотивувальної частини Рішення від 05 квітня 2001 року № 3-рп/2001).
Зміст внесених змін до постанови №168 в частині визначення розміру додаткової винагороди « пропорційно в розрахунку на місяць» замість « щомісячно» не свідчить про те, що такі зміни вплинули на розмір додаткової винагороди, адже за загальним правилом заробітна плата (грошове забезпечення) виплачується щомісячно за фактично відпрацьований час, тому визначена Урядом «пропорційність» із прив`язкою до місячного періоду фактично передбачає виплату додаткової винагороди в певних розмірах на місяць за умови відпрацювання норми робочого часу відповідного місяця.
Враховуючи наведене, для включення того чи іншого виду грошового забезпечення до розрахунку пенсії, закон визначає присутність двох основних критеріїв:
- відповідна виплата має бути щомісячною;
- з відповідного виду грошового забезпечення було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
З 28.02.2022 (дати прийняття Постанови №168) до 31.01.2023 винагорода у розмірі 30 000 гривень виплачувалася на постійній основі усім військовослужбовцям без виключення, а винагорода в 100 000 гривень - в розрахунку на місяць пропорційно до часу участі у бойових діях.
Вказана винагорода носила постійний характер і не залежала від додаткових факторів.
Таким чином, внаслідок ухвалення вказаного нормативно-правового акта Уряду з 24.02.2022 року, а в подальшому у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 червня 2023 р. № 3161-IX “Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань, пов’язаних із проходженням військової служби під час дії воєнного стану”, яким Закон України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" доповнено статтею 9-2 «Додаткова винагорода військовослужбовцям під час дії воєнного стану» додаткова винагорода віднесена до щомісячних додаткових видів грошового забезпечення військовослужбовців.
Згідно з позицією, що викладена Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 10 листопада 2021 року у справі № 825/997/17 щомісячна додаткова грошова винагорода входить до складу грошового забезпечення військовослужбовців. У п.64 постанови Велика Палата Верховного Суду наголосила, що встановлення підзаконним нормативно правовим актом порядку та умов виплати щомісячної додаткової грошової винагороди не може звужувати чи заперечувати права на отримання такої винагороди, встановленого актом вищої юридичної сили.
Зокрема, Верховний суд у постанові від 24.12.2020 року у справі №510/1286/16-а наголосив, що отримувані застрахованою особою суми виплат, з яких було фактично нараховано та сплачено страхові внески або збір на обов’язкове державне пенсійне страхування, враховується в заробіток (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, незалежно від того, чи входять вони до структури заробітної плати.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Надати інформацію чи були внесені зміни в ст. 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» в яких йшлося б про те, що не кожна копійка з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування береться до розрахунку пенсії. Якщо таких правок не вносилось надайте копію Закону яким передбачена можливість сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування без подальшого його урахування при розрахунку пенсії.
2. Надати інформацію, якщо така наявна, яка відміняє зазначене твердження в Постанові КМУ №168 про те що додаткова винагорода є щомісячною та має постійний щомісячний характер.
3. Надати інформацію чи розривала Україна Конвенцію Міжнародної організації праці «Про захист заробітної плати» №95, ратифіковану Україною 30 червня 1961 року, якщо так то надайте відповідний документ.
4. Надайте відомості чи було відмінене рішення Великої Палати Верховного Суду у постанові від 10 листопада 2021 року у справі № 825/997/17. Також прошу надати інформацію, що до верховенства права в Україні, чи є рішення Верховного Суду головним та обов’язковим до виконання?
5. Надайте відомості чи було відмінене рішення Верховного суду у постанові від 24.12.2020 року у справі №510/1286/16-а.
6. Надайте інформацію чи є листи-роз’яснення від будь якої державної установи (Міністерство економіки України, тощо) нормативно-правовими актами і чи можливе затвердження будь яких документів за допомогою листів?

З повагою,

Сергій Головко

meconomy, Міністерство економіки

 
 
 
 

From: "zapyt" <[email address]>
To: "meconomy" <[Міністерство економіки request email]>
Date: Thu, 07 Dec 2023 10:19:40 +0200
Subject: Re: Fwd: Інформаційний запит - Про надання інформації та копії
документів
 
Добрий день. Ваш запит зареєстровано № ЗІ-1139-23 від 07 12 2023
 
 
 

From: "meconomy" <[Міністерство економіки request email]>
To: "zapyt" <[email address]>
Date: Thu, 07 Dec 2023 09:13:11 +0200
Subject: Fwd: Інформаційний запит - Про надання інформації та копії
документів
 
 
 
 
 

From: Сергій Головко
<[FOI #120681 email]>
To: FOI requests at Міністерство економіки <[Міністерство економіки request email]>
Date: Wed, 06 Dec 2023 21:19:12 +0200
Subject: Інформаційний запит - Про надання інформації та копії
документів
 
Доброго дня!

Відповідно до ст. 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб,
звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсії, особам
офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям
надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які
мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей
обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні
оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну
надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового
забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах,
установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на
загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
   Постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року №
704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і
начальницького складу та деяких інших осіб" встановлено тарифну
сітку розрядів і коефіцієнтів посадових окладів військовослужбовців
з числа осіб рядового, сержантського і старшинського складу,
офіцерського складу (крім військовослужбовців строкової військової
служби), осіб рядового і начальницького складу.
Пунктом 2 постанови № 704 передбачено, що грошове забезпечення
військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу
складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним)
званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки,
доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та
одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Пунктом 8 постанови, передбачено, що умови грошового забезпечення
військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу
визначаються цією постановою та іншими актами Кабінету Міністрів
України.
   На виконання Указів Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64
“Про введення воєнного стану в Україні” та № 69 “Про загальну
мобілізацію”, статті 9-2 Закону України “Про соціальний і правовий
захист військовослужбовців та членів їх сімей” та абзаців другого -
восьмого пункту 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення”
Закону України від 28 червня 2023 р. № 3161-IX “Про внесення змін до
деяких законів України щодо окремих питань, пов’язаних із
проходженням військової служби під час дії воєнного стану” Кабінетом
Міністрів України 28.02.2022 року було прийнято постанову №168, якою
визначено умови грошового забезпечення військовослужбовців, осіб
рядового та начальницького складу на період воєнного стану.
   Пунктом 1 постанови установлено, що на період дії воєнного стану
військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої
розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони,
Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління
державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту
інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим
прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і
начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій,
співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу
управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро
та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000
гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим
з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або
забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони,
відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в
районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі
військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової
винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць
пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
   Отже, вказаною вище постановою КМУ №168 передбачено виплату
військовослужбовцям додаткової винагороди щомісячно, яка має
постійний щомісячний характер та відповідно до положень п.2 ст.9
Закону №2011-XII включається до складу грошового забезпечення
вказаних осіб.
   В подальшому Постанова №168 зазнавала неодноразових змін, щодо
умов виплати винагороди в залежності від часу участі
військовослужбовця в бойових діях, місця несення служби, займаної
посади.
   Зокрема, Законом України від 28 червня 2023 р. № 3161-IX “Про
внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань,
пов’язаних із проходженням військової служби під час дії воєнного
стану” Закон України "Про соціальний і правовий захист
військовослужбовців та членів їх сімей" доповнено статтею 9-2 «
Додаткова винагорода військовослужбовцям під час дії воєнного
стану», якою встановлено, що під час дії воєнного стану
військовослужбовцям щомісячно виплачується додаткова винагорода на
умовах, у розмірах та в порядку, встановлених Кабінетом Міністрів
України.
Згідно зі статтею 1 Конвенції Міжнародної організації праці «Про
захист заробітної плати» №95, ратифікованої Україною 30 червня 1961
року, термін "заробітна плата" означає, незалежно від назви й методу
обчислення, будь-яку винагороду або заробіток, які можуть бути
обчислені в грошах, і встановлені угодою або національним
законодавством, що їх роботодавець повинен заплатити працівникові за
працю, яку виконано чи має бути виконано, або за послуги, котрі
надано чи має бути надано.
Цьому визначенню відповідає й поняття грошового забезпечення, що
відповідно до закону виплачується за рахунок держави
військовослужбовцям, поліцейським, особам рядового і начальницького
складу за проходження державної служби особливого характеру.
Згідно зі статтею 9 Закону № 2011-XII грошове забезпечення
військовослужбовців складається з основних і додаткових його видів
та виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів
України.
До додаткових видів грошового забезпечення Закон № 2011-XII та
Постанова КМУ №704 відносить, зокрема, винагороди.
Виходячи з цього, встановлена постановою Кабінету Міністрів України
№168 додаткова винагорода є складовою грошового забезпечення
військовослужбовців, яку держава взяла на себе обов`язок виплачувати
їм на період дії воєнного стану в Україні.
У первинній редакції постанови Кабінету Міністрів України №168
розмір додаткової винагороди для військовослужбовців ЗСУ, був
визначений у фіксованому розмірі - 30000 гривень щомісячно. А тим з
них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують
здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і
стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у
період здійснення зазначених заходів (у тому числі
військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової
винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць
пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
Водночас, з урахуванням неодноразових змін до постанови №168,
передбачено, що вони набирають чинності з дня їх опублікування та
застосовуються з 24 лютого 2022 року.
Відповідно до частини першої статті 58 Конституції України закони та
інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім
випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність
особи.
Конституційний Суд України неодноразово висловлював позицію щодо
незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів.
Водночас Конституційний Суд України звернув увагу на те, що частина
перша статті 58 Конституції України передбачає винятки із
конституційного принципу неприпустимості зворотної дії в часі
законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони
пом`якшують або скасовують юридичну відповідальність особи, що є
загальновизнаним принципом права (абзац третій пункту 2
мотивувальної частини Рішення від 09 лютого 1999 року №1-рп/99,
абзац другий пункту 4 мотивувальної частини Рішення від 05 квітня
2001 року № 3-рп/2001).
Зміст внесених змін до постанови №168 в частині визначення розміру
додаткової винагороди « пропорційно в розрахунку на місяць» замість
« щомісячно» не свідчить про те, що такі зміни вплинули на розмір
додаткової винагороди, адже за загальним правилом заробітна плата
(грошове забезпечення) виплачується щомісячно за фактично
відпрацьований час, тому визначена Урядом «пропорційність» із
прив`язкою до місячного періоду фактично передбачає виплату
додаткової винагороди в певних розмірах на місяць за умови
відпрацювання норми робочого часу відповідного місяця.
Враховуючи наведене, для включення того чи іншого виду грошового
забезпечення до розрахунку пенсії, закон визначає присутність двох
основних критеріїв:
-       відповідна виплата має бути щомісячною;
-     з відповідного виду грошового забезпечення було сплачено
єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
З 28.02.2022 (дати прийняття Постанови №168) до 31.01.2023
винагорода у розмірі 30 000 гривень виплачувалася на постійній
основі усім військовослужбовцям без виключення,  а винагорода в 100
000 гривень - в розрахунку на місяць пропорційно до часу участі у
бойових діях.
Вказана винагорода носила постійний характер і не залежала від
додаткових факторів.
Таким чином, внаслідок ухвалення вказаного нормативно-правового акта
Уряду з 24.02.2022 року, а в подальшому у зв’язку з прийняттям
Закону України від 28 червня 2023 р. № 3161-IX “Про внесення змін до
деяких законів України щодо окремих питань, пов’язаних із
проходженням військової служби під час дії воєнного стану”, яким
Закон України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців
та членів їх сімей" доповнено статтею 9-2 «Додаткова винагорода
військовослужбовцям під час дії воєнного стану» додаткова винагорода
віднесена до щомісячних додаткових видів грошового забезпечення
військовослужбовців.
Згідно з позицією, що викладена Великою Палатою Верховного Суду у
постанові від 10 листопада 2021 року у справі № 825/997/17 щомісячна
додаткова грошова винагорода входить до складу грошового
забезпечення військовослужбовців. У п.64 постанови Велика Палата
Верховного Суду наголосила, що встановлення підзаконним нормативно
правовим актом порядку та умов виплати щомісячної додаткової
грошової винагороди не може звужувати чи заперечувати права на
отримання такої винагороди, встановленого актом вищої юридичної
сили.
Зокрема, Верховний суд у постанові від 24.12.2020 року у справі
№510/1286/16-а наголосив, що отримувані застрахованою особою суми
виплат, з яких було фактично нараховано та сплачено страхові внески
або збір на обов’язкове державне пенсійне страхування, враховується
в заробіток (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії,
незалежно від того, чи входять вони до структури заробітної плати.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
документи):

1.   Надати інформацію чи були внесені зміни в ст. 43 Закону України
«Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та
деяких інших осіб» в яких йшлося б про те, що не кожна копійка з
якої сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне
соціальне страхування береться до розрахунку пенсії. Якщо таких
правок не вносилось надайте копію Закону яким передбачена можливість
сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне
страхування без подальшого його урахування при розрахунку пенсії.
2.   Надати інформацію, якщо така наявна, яка відміняє зазначене
твердження в Постанові КМУ №168 про те що додаткова винагорода є
щомісячною та має постійний щомісячний характер.
3.   Надати інформацію чи розривала Україна Конвенцію Міжнародної
організації праці «Про захист заробітної плати» №95, ратифіковану
Україною 30 червня 1961 року, якщо так то надайте відповідний
документ.
4.   Надайте відомості чи було відмінене рішення Великої Палати
Верховного Суду у постанові від 10 листопада 2021 року у справі №
825/997/17. Також прошу надати інформацію, що до верховенства права
в Україні, чи є рішення Верховного Суду головним та обов’язковим до
виконання?
5.   Надайте відомості чи було відмінене рішення Верховного суду у
постанові від 24.12.2020 року у справі №510/1286/16-а.
6.   Надайте інформацію чи є листи-роз’яснення від будь якої
державної установи (Міністерство економіки України, тощо)
нормативно-правовими актами і чи можливе затвердження будь яких
документів за допомогою листів?

З повагою,

Сергій Головко

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей
на цей запит.
[1][FOI #120681 email]

Is [2][Міністерство економіки request email] the wrong address for Freedom of
Information requests to Міністерство економіки? If so, please
contact us using this form:
[3]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:foi%2brequest-120681-8123ed3b%40dostup.pravda.com.ua
2. mailto:meconomy%40me.gov.ua
3. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Мінекономіки, Міністерство економіки

2 Attachments

4707-05/67746-09 : 11.12.2023

:
. ,

ϳ: ([email address])

̳: [Міністерство економіки request email].

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]