Пряма дискримінація осіб із інвалідністю на транспорті. Зловживання бюджетеій сфері..

Юрій Литвиненко

Доброго дня!
Із 2020 року в місті Дніпро і області прямо дискримінують осіб із інвалідністю за ознакою соціального статусу, інвалідністю тощо.
Правопорушення вчиняються на Центральному автовокзалі міста Дніпро, Приватним акціонерним товариством Дніпропетровське обласне підприємство автобусних станцій ( приватизоване в 2020 році).

При предявленні пенсійного посвідчення встановленого зразка в касі автобусної станції надають безкоштовний квиток на приміський маршрут виключно за пенсійним посвідченням в якому відсутня відмітка про інвалідність. Особам із пенсійним посвідченням в якому зазначено що це особа із інвалідністю І та ІІ групи інвалідності, 'а це і діти з особливими потребами, особи із психічним зазворбванеями тощо, в грубій формі відмовляють на такий безкоштовний проїзд в транспорті приміського сполучення.
Відео, соціальних мережах.:
Discrimination against people with disabilities
https://t.co/pMiQHMmMx0

Згідно з чинним законодавством право на безкоштовний проїзд автотранспортом у приміському (!) сполученні ДЕРЖАВА ГАРАНТУЄ певним категоріям громадян, тому числі інвалідам І та ІІ групи, нормативно-правовий акт: Закон України
«Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»; Постанова КМУ від 16.08.94 р. № 555 «Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 р. № 354», підстава пенсійне посвідчення встановленого зразка.

В статті 102 Бюддетного Кодексу України передбачено перелік субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення державних програм соціального захисту. В п. 5 цієї статті визначено, що за рахунок відповідної субвенції також здійснюються компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян, основний перелік яких визначено законом України, тому чисі особам із інвалідністю.

Крім того, КМУ може здійснювати перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення державних програм соціального захисту між їх видами та між місцевими бюджетами виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій і допомоги населенню в межах загального обсягу таких субвенцій (п. 6 ст. 102 БК).

Дніпропетровська обласна державна адміністрація категорично стверджують, що обласний бюджет в 2020 - 2021 році (загалом із 2016 року) не отримали жодної копійки субвенції з державного бюджету на виконання державних програм соціального захисту, саме осіб із інвалідністю.
Крім того, категорично стверджують, що і в самому обласному бюджеті 2019-2020рр та 2020-2021рр, і вже на 2022 бюджетний рік таких коштів не виділялось/закладено.
Наголошую, саме на виконання і забезпечення державних гарантій щодо законодавчо гарантованого державою права осіб із інвалідністю на безкоштовний проїзд автотранспортом у приміському сполученні.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Перелік субвенцій з державного бюджету, отриманих в бюджет Дніпропетровської області на здійснення державних програм соціального захисту. Зокрема, відповідно до п. 5 цієї статті щодо здійснюються компенсаційної виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян, основний перелік яких визначено законом України, тому чисі особам із інвалідністю.

2. Розмір таких субвенцій з державного бюджету, бюджет Дніпропетровської області в 2019-2020рр та 2020-2021рр.

Окрім того, у відповідності до антикорупційного та антидискримінаційного законодавства України, просимо у передбачений законом порядку повідомити відповідні Центральні апарати правоохороних органів в сфері протидії і запобігання корупції та дискримінації про правопорушення, в яких вбачаються ознаки кримінального злочину, тому числі зловживань із коштами державного бюджетуі в значних розмірах, що стали відомі виконавчому апарату Дніпропетровської обласної ради із вищевикладеної інформації.

З повагою,

Юрій Литвиненко

обласна рада Днiпропетровська, Дніпропетровська обласна рада

1 Attachment

Ͳ
168/0/2-22 25.01.2022

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Юрій Литвиненко

Доброго дня!

Звертаю Увагу: посадові і службові особи державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, ПОСАДОВІ ОСОБИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів у разі виявлення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення чи одержання повідомлення ! про вчинення такого правопорушення працівниками відповідних державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів, юридичних осіб, зазначених у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», ЗОБОВ'ЯЗАНІ у межах своїх повноважень ужити заходів щодо припинення такого правопорушення та НЕГАЙНО, протягом 24 годин, письмово повідомити про його вчинення спеціально уповноважений суб’єкт у сфері протидії корупції (частина шоста статті 53 Закону України «Про запобігання корупції»).

Відтак, прошу повідомити мене про дату, реєстраційний номер такого повідомлення та назву уповноваженого суб'єкта у сфері протидії корупції до якого Дніпропетровська обласна рада/виконавчий комітет ради письмово звернувся про вчинення корупційного правопорушення яке Дніпропетровській обласній раді/виконавчому органу ради/голові Дніпропетровської обласної ради повідомлено/стало відомо з загальної інформації/відео в Інформаційному запиті, та особистому прийомі 04.01.2022 року (нач.Управління Свіренко О.А. тощо), 18.01.2022 року ( голова обласної ради Лукашук М.В. тощо)

З повагою,

Юрій Литвиненко

обласна рада Днiпропетровська, Дніпропетровська обласна рада

3 Attachments

Ͳ
237/0/2-22 31.01.2022

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Юрій Литвиненко

Доброго дня!

То Дніпропетровська обласна рада, її посадові особи ще і торгуються щодо виконання Обов'язку повідомити уповноваженого суб'єкта в сфері протидії корупції та правоохоронні органи, т ч. прокуратуру щодо грубих і системних порушень прав і свобод людини на території міста і області .
І вважає, що прохальними листами замість відповідних розпоряджень та рішень обласної ради відновлять і забезпечать законність та порушення прав і свобод людини. Вас попередили.

З повагою,

Юрій Литвиненко