Правосуддя та кваліфікована юридична допомога .

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тамара Євгенівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Тамара Євгенівна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

До Кого мені звернутись щоб нарешті отримати доступ до правосуддя ? Так як порушені мої права гарантовані Коституцією нашої Держави . Це право на працю ( знаходжусь у вимушеному прогулі з 01ю02ю 1993 року ),право на достатній життевий рівень, право на пенсію ( маю майже 69 років )право на отримання кваліфікованої юридичної допомоги ( прокуратура на виконала покладених на неї обовьязів по захисту в 2008 році , призначені шепетівським центром адвокати не захистили мої конституційні права )позбавлена права на доступ до правосуддя .Стільки років я звертаюсь у всі інстанції та отримую одні віписки. Є в цій Державі хоть одна порядна людина ?

З повагою,

Тамара Євгенівна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

[FOI #67610 email]
Шановна Тамаро Євгенівно!

За результатами опрацювання Вашого листа від 26.04.2020, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

-----Original Message-----
From: Тамара Євгенівна [mailto:[FOI #67610 email]]
Sent: Sunday, April 26, 2020 10:17 AM
To: Publishinfo <[Кабінет Міністрів України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Правосуддя та кваліфікована юридична допомога .

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

До Кого мені звернутись щоб нарешті отримати доступ до правосуддя ? Так як порушені мої права гарантовані Коституцією нашої Держави . Це право на працю ( знаходжусь у вимушеному прогулі з 01ю02ю 1993 року ),право на достатній життевий рівень, право на пенсію ( маю майже 69 років )право на отримання кваліфікованої юридичної допомоги ( прокуратура на виконала покладених на неї обовьязів по захисту в 2008 році , призначені шепетівським центром адвокати не захистили мої конституційні права )позбавлена права на доступ до правосуддя .Стільки років я звертаюсь у всі інстанції та отримую одні віписки. Є в цій Державі хоть одна порядна людина ?

З повагою,

Тамара Євгенівна

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Тамара Євгенівна

Доброго дня!
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Так в тому і справа що в порушення гарантованих прав мене викинули на вулицю в 1993 році , люди які повинні були те виконувати перевищели свої службові повноваження і добитись правосуддя я намагаюсь весь цей час . Я НЕ ЗВІЛЬНЕНА, А ПЕРЕВЕДЕНА В ЗВЯЗКУ З КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЄЮ БАЗИ ,Де я працювіала товарознавцем бази. ТА не допущена до роботи . Ось уже 28 рік я знаходжусь у вимушеному прогулі . Куди я вже тільки не зверталась . Отримую відписки подібні дол вашої. Я знаю одне мені держава гарантувала працю якої мене протизаконно позбавили. У мене гори всіляких відписок , але справа в суді ніяк не вирішиться . Мені відмовляють в юридичній допомозі як в центрі так і в прокуратурі . Я позбавлена права оформити свою пенсію . Я ЖИТИ НЕ маю за що. не маю коштів копіювати ті всі відписки за ці роки щоб вам надати . Та врешті решт хтось зверне увагу на цю ситуацію.Маю майже 69 років . Де моя забезпечена старість ?

З повагою,

Тамара Євгенівна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Шановна Тамаро Євгенівно!

За результатами опрацювання Вашого листа від 29.04.2020, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

-----Original Message-----
From: Тамара Євгенівна [mailto:[FOI #67610 email]]
Sent: Wednesday, April 29, 2020 5:12 PM
To: Publishinfo
Subject: Re: Інформаційний запит - Правосуддя та кваліфікована юридична допомога .

Доброго дня!
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Так в тому і справа що в порушення гарантованих прав мене викинули на вулицю в 1993 році , люди які повинні були те виконувати перевищели свої службові повноваження і добитись правосуддя я намагаюсь весь цей час . Я НЕ ЗВІЛЬНЕНА, А ПЕРЕВЕДЕНА В ЗВЯЗКУ З КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЄЮ БАЗИ ,Де я працювіала товарознавцем бази. ТА не допущена до роботи . Ось уже 28 рік я знаходжусь у вимушеному прогулі . Куди я вже тільки не зверталась . Отримую відписки подібні дол вашої. Я знаю одне мені держава гарантувала працю якої мене протизаконно позбавили. У мене гори всіляких відписок , але справа в суді ніяк не вирішиться . Мені відмовляють в юридичній допомозі як в центрі так і в прокуратурі . Я позбавлена права оформити свою пенсію . Я ЖИТИ НЕ маю за що. не маю коштів копіювати ті всі відписки за ці роки щоб вам надати . Та врешті решт хтось зверне увагу на цю ситуацію.Маю майже 69 років . Де моя забезпечена старість ?

З повагою,

Тамара Євгенівна

-----Original Message-----

[FOI #67610 email]
Шановна Тамаро Євгенівно!

За результатами опрацювання Вашого листа від 26.04.2020, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

-------------------------------------------------------------------

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Тамара Євгенівна

Доброго дня!
Рахуйте що це моє офіціальне звернення до всього Кабінету міністрів України . Я маю майже 69 років ,з яких 28 рік знаходжусь у вимушеному прогулі з вини Ше6петівського виконавчого комітету , працівники якого використали свої службові становища і просто викинули мене на вулицю після комерціалізації бази ,де я працювала товарознавцем бази. Всі мої скарги та звернення повертаються в Шепетівку . А тут кругова порука та захист порушників . Порушені мої права гарантовані Конституцією право на працю ст. 43, статті 46,48,55, 56, 59. Ось мої запитання :
1, В Державі права людини діють чи тільки на папері ? Хто несе відповідальність за дотримання прав людини в нашій Державі ?
2 Правова допомога працює для людей чи тільки на папері ? ( призначені адвокати не надають допомогу , а навпаки заганяють в глухий кут . Шкода не маю можливості надати копії їх писанини)
3. Хто нарешті з такої кількості міністрів , замів і так далі візьметься розімкнути цей порочний круг? Щоб позов був написаний та поданий , а судді прийняли рішення та нарешті я змогла би оформити свою пенсію.

З повагою,

Тамара Євгенівна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Ваш лист надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися до Кабінету Міністрів засобами поштового зв’язку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів

-----Original Message-----
From: Тамара Євгенівна [mailto:[FOI #67610 email]]
Sent: Friday, May 08, 2020 3:28 PM
To: Publishinfo
Subject: Re: Інформаційний запит - Правосуддя та кваліфікована юридична допомога .

Доброго дня!
Рахуйте що це моє офіціальне звернення до всього Кабінету міністрів України . Я маю майже 69 років ,з яких 28 рік знаходжусь у вимушеному прогулі з вини Ше6петівського виконавчого комітету , працівники якого використали свої службові становища і просто викинули мене на вулицю після комерціалізації бази ,де я працювала товарознавцем бази. Всі мої скарги та звернення повертаються в Шепетівку . А тут кругова порука та захист порушників . Порушені мої права гарантовані Конституцією право на працю ст. 43, статті 46,48,55, 56, 59. Ось мої запитання :
1, В Державі права людини діють чи тільки на папері ? Хто несе відповідальність за дотримання прав людини в нашій Державі ?
2 Правова допомога працює для людей чи тільки на папері ? ( призначені адвокати не надають допомогу , а навпаки заганяють в глухий кут . Шкода не маю можливості надати копії їх писанини) 3. Хто нарешті з такої кількості міністрів , замів і так далі візьметься розімкнути цей порочний круг? Щоб позов був написаний та поданий , а судді прийняли рішення та нарешті я змогла би оформити свою пенсію.

З повагою,

Тамара Євгенівна

-----Original Message-----

Шановна Тамаро Євгенівно!

За результатами опрацювання Вашого листа від 29.04.2020, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

-------------------------------------------------------------------

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване