Повноваження для перевірки документів про перетин кордону ЦКС

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

чи має повноваження для перевірки документів громадян республіки Україна про виїзд (перетинання) державного кордону республіки Україна юридична особа
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ
Код ЄДРПОУ 39946227 ?

Я кщо має, то на яких законних підставах?

Згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначені строки розгляду запитів на інформацію "Розпорядник інформації зобов'язаний надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту".

З повагою,

Dmytro

public.info, Міністерство закордонних справ України

Шановний Dmytro,

Ваш електронний лист не є запитом на публічну інформацію в розумінні ЗУ «Про доступ до публічної інформації», потребує окремої процедури розгляду і надання роз’яснень.
Просимо оформити Ваше звернення відповідно до вимог, зазначених на офіційному сайті МЗС https://mfa.gov.ua/gromadskosti/zvernenn... та надіслати на відповідну офіційну ел. адресу [email address]

УДЦА МЗС

показати цитоване

Доброго дня!

Ви надали необгрунтовану відповідь із ознаками службової недбалості.

Беручи до уваги статті 3,8,9 Конституції України, Україна є правова держава. В Україні діє принцип верховенства права. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Єдиним джерелом влади в Україні є народ (ст.5 Конституції України).

У зв'язку із збільшенням кількості випадків службової недбалості та зловживання службовим становищем нагадую:
Конституція України має найвищу юридичну силу.
Стаття 40 Конституції України. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Конституційний суд у своєму рішенні за номером 8-р/2018 від 11.10.2018 звертає
увагу, що ст.40 Конституції України не передбачає можливості обмеження права на звернення кожної людини!!!

Окремо зауважаю, згідно ст.40 Конституції України звернення, в тому числі з метою отримання інформації, не може залишатися без відповіді на підставі законів та підзаконних актів, які є за правовою ієрархією нижчі за Конституцію.

Це звернення із запитом на доступ до публічної інформації містить всі необхідні та достатні дані для відповіді, а саме: текст звернення, Ім'я автора звернення, електронна адреса для відповіді.

Я, як єдине джерело влади, користуючись правом здійнювати керування державою безпосередньо (ст.5 Конституції України) та застосовувати інші форми безпосередньої демократії (ст.Конституції України )

НАКАЗУЮ:

1. надати обгрунтоване, лаконічне та зрозуміле роз'яснення чому інформація щодо повноважень юридичної особи для перевірки документів про виїзд (перетинання) державного кордону республіки Україна не може бути отримана в рамках запиту на публічну інформацію? хіба у вас не встановлений перелік таких вповноважених юридичних осіб? якщо ви не є розпорядником інформації, то зобов'язані передати запит до відповідного розпорядника.

2. В разі обгрунтованої відповіді на пункт 1, взяти в роботу моє питання, як звернення на підставі ст. 40 Конституції України.

Інформую, що в разі відмови надати відповідь з будь-яких причин не передбачених ст.40 Конституції України, настає кримінальна відповідальність за наступними
статтями Кримінального Кодексу України:
ст. 111 Державна зрада
ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем
ст. 367 Службова недбалість

Також інформую, що ваші послуги передплачені за рахунок моїх податків, отже в разі не надання відповіді, чи надання відповіді не в повному обсязі, чи надання відповіді не посуті, співробітник відповідальний за обробку мого питання приймає на себе зобов'язання компенсувати середньомісячний розмір сплачених мною податків, як компенсацію за ненадані державні послуги.

Сподіваюся, що над відповіддю для мене будуть працювати відповідальні посадові особи, які усвідомлюють свій борг перед народом республіки Україна та сумлінно виконують свої обов'язки, які оплачені за рахунок коштів народу України.

Цей документ є публічною офертою, акцептом оферти є отримання документу через онлайн сервіс https://dostup.pravda.com.ua та/або використання, обробка, сбереження будь-якої інформацї з цього документу.

Я є автором цього докумену і трактувати цей документ залишаю право лише за собою.
Ніхто не має права використувати цей документ інакше, як на користь моїх інтересів.
Залишаю за собою всі авторські, майнові та інші права.

Без шкоди та упередження (UCC 1-308, UCC 1-308.4). Без шкоди на мене та мій Рід. Без шкоди на власність. По боргах і зобов'язаннях особи не відповідаю.

З повагою,

Dmytro