Порушення ТЦК статей Конституції України, які не можуть бути обмежені під час дії воєнного стану

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Як відомо, в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень, включаючи обмеження на зміну місця проживання та виїзду за кордон, за виключенням законних підстав та дозволу ЦТК.

В умовах воєнного стану не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 Конституції України.

Тобто, не може бути обмежено право людини відповідно до статті 25 : Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Для виходу / зміни громадянства послідовними юридичними кроками особи мають бути:

- оформлення рішення і дозволу на виїзд на Постійне Місце Проживання за кордон в ДМС МВС України
- зняття з обліку в ТЦК і отримання відповідної довідки
- зняття з реєстрації місця проживання
- виїзд за кордон і постановка на постійний облік в Консульській установі України за кордоном
- завершення виходу з громадянства відповідно до вимог законодавства України, в зв’язку з отриманим іноземним громадянством.

Враховуючи вищенаведене, прошу дати роз’яснення і вмотивовану юридичну відповідь, чи зобов’язані ТЦК та СП при пред’явленні відповідного рішення Державної Міграційної Служби МВС України про оформлення виїзду на постійне місце проживання за кордон і наявності іноземного громадянства (що підтверджує право зміни / виходу з громадянства) зняти з обліку і надати відповідну довідку і чи є їх дії законними в разі відмови? А також, прошу повідомити куди звертатися в разі порушення районним та/або міським ТЦК зазначених вище конституційних прав.

З повагою,

Руслан