Півде́нний міст заборона пересування приватного транспорту

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Чи є заборона на пересування приватним транспортним засобам через Півде́нний міст в місті Києві?
2. Чи передбачена відповідальність за пересування приватним транспортним засобам через Півде́нний міст в місті Києві?
3. Якщо заборона була введена, прохання надати сканкопію/фотокопію нормативно-правового акту з підписами та печатками, що вводить таку заборону на пересування приватного транспорту через Півде́нний міст в місті Києві.

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту у 5-ти денний термін , та надіслати в електронному вигляді.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

З повагою,

Владислав

Київська міська державна адміністрація

14.9.2023 15:43, Владислав написав:

показати цитоване

Добрий день! Слава Україні!
Ваш запит на інформацію зареєстрований 14.09.23 в управлінні
інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) за № 2482(з).
Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу КМДА або районної в місті Києві державної
адміністрації для опрацювання у межах компетенції в установленому
законом порядку та надання Вам відповіді.
Звертаємо увагу, що у зв’язку із воєнним станом розгляд запиту може бути
відстрочено. У разі неможливості надання відповіді у строк визначений
Законом України «Про доступ до публічної інформації» Вас буде
поінформовано.
Довідки щодо запиту за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.
Режим воєнного стану триває. При оголошенні повітряної тривоги негайно
рушайте в укриття цивільного захисту!
Мапа доступна за посиланням https://gis.kyivcity.gov.ua/shelter/ та у
застосунку Київ Цифровий (https://kyiv.digital/start).
Слідкуйте за оперативною інформацією на Офіційному порталі Києва
https://kyivcity.gov.ua/, на Офіційному Telegram-каналі Київської
міської державної адміністрації (КМДА) https://t.me/KyivCityOfficial, у
мобільному застосунку «Київ Цифровий» (завантаження на смартфонах з IOS
та Android) та довіряйте інформації тільки з офіційних джерел!
Наближаймо перемогу України разом!

Владислав залишив коментар ()

Документи, що найдійшли у якості відповіді:
https://dostup.pravda.com.ua/request/117...
https://dostup.pravda.com.ua/request/117...

Вони чомусь залінкувались у інше повідомлення
https://dostup.pravda.com.ua/request/upo...

Доброго дня!

Дуже дякую вам та іншим людям, що надіслали відповідь на мій запит який зареєстрований у вас під номером №2482 щодо Заборони на пересування приватного транспорту через Півде́нний міст в місті Києві.

Прохання полягало в тому, щоб отримати копію саме нормативно-правового акту, що був створений як результат прийнятого рішення, яке вирішило Рада оборони міста Києва від 21.06.2022 ПРОТОКОЛ №13 під час засідання.

Згідно того рішення, що Ради оборони міста Києва прийняла під час засідання 21.06.2022, а саме: "Обмежити рух транспортних засобів через Південний міст з 00:00 годин 22 червня 2022 року, крім транспортних засобів військового призначення, екстренних та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів із спеціальною перепусткою, транзитного вантажного транспорту" має бути створено нормативно-правовий акт: наказ, розпорядження, тощо. Тому що протокол засідання не є таким, що може бути використаний як документ, який підтверджує чинність данного рішення.

Згідно до Наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181) "Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях", а саме

II. Документування управлінської інформації

Пункт 9. Загальні вимоги до тексту управлінських документів:
У протоколах застосовується форма викладу тексту від третьої особи множини за схемою:
СЛУХАЛИ - ВИСТУПИЛИ - ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ).

Пункт 10. Особливості підготовки та оформлення розпорядчих документів:
1. Підготовку розпорядчого документа може ініціювати керівник установи або будь-який структурний підрозділ.
2. Будь-який розпорядчий документ, за винятком спільного, оформлюють на бланку із зазначенням його конкретного виду (постанова, рішення, наказ, розпорядження).
Особливості оформлення проектів нормативно-правових актів установи, які підлягають державній реєстрації, визначаються Типовою інструкцією з діловодства та інструкцією з діловодства установи.
3. Зміст розпорядчого документа коротко викладається в заголовку, який починається з прийменника «Про» і складається за допомогою віддієслівного іменника («Про затвердження...», «Про введення...», «Про прийняття на роботу...») або іменника («Про підсумки...», «Про кадрові питання...»).
4. Структура тексту розпорядчого документа, як правило, складається з двох частин - констатуючої (преамбули) і розпорядчої.
У констатуючій частині зазначаються підстава, обґрунтування або мета видання розпорядчого документа. Зазначена частина може починатися зі слів «На виконання», «З метою» тощо.

Враховуючи вище зазначену інформацію, мав бути підготовлений розпорядчий документ. Також мало бути враховано те, що будь-яке обмеження прав і свобод людини потребує реєстрації нормативно-правового акту в Єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів згідно постанови від 28 грудня 1992 р. № 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади пункт 2:
2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення.

Тобто, мав бути створений наказ, указ, розпорядження тощо з назвою накшталт цієї "Про введення обмеження руху транспортних засобів через Південний міст в місті Києві". У констатуючій частині мало б бути написано приблизно таке: На виконання рішення Ради оборони міста Києва згідно протокола №13 від 21.06.2022 обмежити рух транспортних засобів через Південний міст з 00:00 годин 22 червня 2022 року, крім транспортних засобів військового призначення, екстренних та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів із спеціальною перепусткою, транзитного вантажного транспорту

Тому, прохання, надати:
1. Нормативно-правовий акт (наказ, указ, розпорядження тощо), що був прийнятий як наслідок рішень, які вирішила Рада оборони міста Києві згідно Протоколу №13 від 21.06.2022, а саме: "Обмежити рух транспортних засобів через Південний міст з 00:00 годин 22 червня 2022 року, крім транспортних засобів військового призначення, екстренних та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів із спеціальною перепусткою, транзитного вантажного транспорту"

Враховуючи те, що це запит на публічну інформацію, а не громадянське звернення (яке потребує аналіз та створення нового документу) якщо такий нормативно-правовий акт не було прийнято - вказати це як причину не можливості надання копії.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

З повагою,

Владислав

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

Добрий день! Слава Україні!

Ваш запит на інформацію зареєстрований 22.09.23 в управлінні
інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) за № 2528(з).

Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу КМДА або районної в місті Києві державної
адміністрації для опрацювання у межах компетенції в установленому законом
порядку та надання Вам відповіді.

Звертаємо увагу, що у зв’язку із воєнним станом розгляд запиту може бути
відстрочено. У разі неможливості надання відповіді у строк визначений
Законом України «Про доступ до публічної інформації» Вас буде
поінформовано.

Довідки щодо запиту за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.

Режим воєнного стану триває. При оголошенні повітряної тривоги негайно
рушайте в укриття цивільного захисту!

Мапа доступна за посиланням [1]https://gis.kyivcity.gov.ua/shelter/ та у
застосунку Київ Цифровий ([2]https://kyiv.digital/start).

Слідкуйте за оперативною інформацією на Офіційному порталі Києва
[3]https://kyivcity.gov.ua/, на Офіційному Telegram-каналі Київської
міської державної адміністрації (КМДА) [4]https://t.me/KyivCityOfficial, у
мобільному застосунку «Київ Цифровий» (завантаження на смартфонах з IOS та
Android) та довіряйте інформації тільки з офіційних джерел!

Наближаймо перемогу України разом!

21.09.2023 17:15, Владислав пише:

Доброго дня!

Дуже дякую вам та іншим людям, що надіслали відповідь на мій запит який зареєстрований у вас під номером №2482 щодо Заборони на пересування приватного транспорту через Півде́нний міст в місті Києві.

Прохання полягало в тому, щоб отримати копію саме нормативно-правового акту, що був створений як результат прийнятого рішення, яке вирішило Рада оборони міста Києва від 21.06.2022 ПРОТОКОЛ №13 під час засідання.

Згідно того рішення, що Ради оборони міста Києва прийняла під час засідання 21.06.2022, а саме: "Обмежити рух транспортних засобів через Південний міст з 00:00 годин 22 червня 2022 року, крім транспортних засобів військового призначення, екстренних та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів із спеціальною перепусткою, транзитного вантажного транспорту" має бути створено нормативно-правовий акт: наказ, розпорядження, тощо. Тому що протокол засідання не є таким, що може бути використаний як документ, який підтверджує чинність данного рішення.

Згідно до Наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181) "Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях", а саме

II. Документування управлінської інформації

Пункт 9. Загальні вимоги до тексту управлінських документів:
У протоколах застосовується форма викладу тексту від третьої особи множини за схемою:
СЛУХАЛИ - ВИСТУПИЛИ - ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ).

Пункт 10. Особливості підготовки та оформлення розпорядчих документів:
1. Підготовку розпорядчого документа може ініціювати керівник установи або будь-який структурний підрозділ.
2. Будь-який розпорядчий документ, за винятком спільного, оформлюють на бланку із зазначенням його конкретного виду (постанова, рішення, наказ, розпорядження).
Особливості оформлення проектів нормативно-правових актів установи, які підлягають державній реєстрації, визначаються Типовою інструкцією з діловодства та інструкцією з діловодства установи.
3. Зміст розпорядчого документа коротко викладається в заголовку, який починається з прийменника «Про» і складається за допомогою віддієслівного іменника («Про затвердження...», «Про введення...», «Про прийняття на роботу...») або іменника («Про підсумки...», «Про кадрові питання...»).
4. Структура тексту розпорядчого документа, як правило, складається з двох частин - констатуючої (преамбули) і розпорядчої.
У констатуючій частині зазначаються підстава, обґрунтування або мета видання розпорядчого документа. Зазначена частина може починатися зі слів «На виконання», «З метою» тощо.

Враховуючи вище зазначену інформацію, мав бути підготовлений розпорядчий документ. Також мало бути враховано те, що будь-яке обмеження прав і свобод людини потребує реєстрації нормативно-правового акту в Єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів згідно постанови від 28 грудня 1992 р. № 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади пункт 2:
2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення.

Тобто, мав бути створений наказ, указ, розпорядження тощо з назвою накшталт цієї "Про введення обмеження руху транспортних засобів через Південний міст в місті Києві". У констатуючій частині мало б бути написано приблизно таке: На виконання рішення Ради оборони міста Києва згідно протокола №13 від 21.06.2022 обмежити рух транспортних засобів через Південний міст з 00:00 годин 22 червня 2022 року, крім транспортних засобів військового призначення, екстренних та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів із спеціальною перепусткою, транзитного вантажного транспорту

Тому, прохання, надати:
1. Нормативно-правовий акт (наказ, указ, розпорядження тощо), що був прийнятий як наслідок рішень, які вирішила Рада оборони міста Києві згідно Протоколу №13 від 21.06.2022, а саме: "Обмежити рух транспортних засобів через Південний міст з 00:00 годин 22 червня 2022 року, крім транспортних засобів військового призначення, екстренних та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів із спеціальною перепусткою, транзитного вантажного транспорту"

Враховуючи те, що це запит на публічну інформацію, а не громадянське звернення (яке потребує аналіз та створення нового документу) якщо такий нормативно-правовий акт не було прийнято - вказати це як причину не можливості надання копії.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

З повагою,

Владислав

показати цитоване

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

1 Attachment

Добрий день! Надсилаємо лист у вкладенні.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42