Передавальний акт

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) на виконання пункту 4.2 рішення Київської міської ради від 31 січня 2019 року N 7/6663;

передавальний акт на виконання пункту 4.3 рішення Київської міської ради від 31 січня 2019 року N 7/6663.

З повагою,
Оксана

Київська міська рада


Attachment UTF 8 225 80.PDF.pdf
349K Завантажити відповідь


[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Від: osvita

Посилання

Від: ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА

Доброго дня!
Надсилаємо лист на Ваш запит.

Посилання

Від: ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА

Доброго дня!
Надсилаємо повторно лист з додатком.

Посилання

Юридичний коментар

Віта Володовська, медіа-юристка ГО "Лабораторія цифрової безпеки"

Відповідно до Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ» Київська міська державна адміністрація виконує одразу дві функції. КМДА одночасно є виконавчим органом Київської міської ради та органом державної виконавчої влади. Таким чином, Київська міська рада та КМДА є окремими суб’єктами владних повноважень, а отже і окремими розпорядниками інформації.

Оскільки запити стосувались документів, пов’язаних з виконанням рішення Київської міської ради від 31 січня 2019 року, КМДА у даному випадку виконувала роль виконавчого органу Київської міської ради. Тому відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» пересилання запиту секретаріатом Київської міської ради до КМДА було правомірним виключно якщо Київська міська рада сама не володіла запитаною інформацією.

Аналогічне правило має бути застосоване і щодо пересилання КМДА запиту до комунального некомерційного підприємства «Освітня агенція міста Києва». Зважаючи на текст рішення, пересилання запиту у цьому випадку було однозначно неправомірним.

Так, відповідно до п. 4.2 рішення Київської міської ради від 31 січня 2019 року N 7/6663 на КМДА покладалось завдання утворити комісію з реорганізації комунального позашкільного навчального закладу "Київські державні курси іноземних мов "Інтерлінгва" шляхом приєднання його до комунального некомерційного підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" та затвердити її склад. А відповідно до п. 4.3. цього ж рішення, КМДА повинна була затвердити передавальний акт у встановленому порядку. Таким чином, КМДА зобов’язана була володіти запитаними документами – рішенням про реорганізацію та передавальним актом.