Отримання публічної інформації

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Сергій, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Запитувач
Сергій Миколайович
[email address]
Від 21 серпня 2023 року

Верховна Рада України
01008, місто Київ, вулиця Грушевського Михайла, будинок 5

Доброго дня.

З А П И Т
на отримання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації».
На підставі постанови кабінету міністрів України
від 17 січня 2018 р. № 55 Київ
Деякі питання документування управлінської діяльності
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2...
Документ 55-2018-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.12.2022, підстава - 1291-2022-п
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрі України
від 17 січня 2018 р. № 55
ТИПОВА ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади
ПІДПИС
48. ПОСАДОВІ ОСОБИ ПІДПИСУЮТЬ ДОКУМЕНТИ в МЕЖАХ СВОЇХ ПОВНОВАЖЕНЬ, визначених актами законодавства, іншими нормативно-правовими актами відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та інструкції з діловодства установи. Порядок підписання документів іншими особами у разі відсутності керівника установи та посадових осіб, які уповноважені їх підписувати, визначається наказом (розпорядженням) керівника установи
49.Підпис складається з найменування посади особи, яка підписує документ (повного - у разі, коли документ надрукований не на бланку, скороченого - у разі, коли документ надрукований на бланку), ОСОБИСТОГО ПІДПИСУ, ВЛАСНОГО ІМЕНІ і ПРІЗВИЩА .
Керуючись положеннями «Про доступ до публічної інформації».
Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України (документ: 254к/96-ВР), Закону України «Про інформацію»,Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Згідно ст.20 вищезазначеного закону відповідь надати не пізніше п'яти днів
П Р О Ш У:
1.Надати вичерпну відповідь чому паспорт громадянина України не відповідає
П О С Т А Н О В І ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ "Про затвердження положень про паспорт громадянина України"
Документ 2503-XII, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019, підстава - 2427-VIII
Затвердженої
Постанови Верховної Ради України
від 26 червня 1992 року N 2503-XII
ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2503...
Мови паспорта визначаються частиною першою статті 13
Закону України "Про засади державної мовної політики"
( 5029-17 ). Запис прізвища та імені (по батькові) виконується
згідно із статтею 28 Закону України "Про засади державної мовної
політики" ( 5029-17 ).
Документом, що посвідчує особу громадянина України за
кордоном і при перетинанні державного кордону України, є паспорт
громадянина України для виїзду за кордон або дипломатичний і
службовий паспорти, посвідчення особи моряка і проїзний документ
дитини. Ці документи виготовляються і оформляються відповідно до
положень, що затверджуються Кабінетом Міністрів України на
підставі рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації
(IKAO, Doc. N 9303). { Абзац другий пункту 1 в редакції Постанови
ВР N 719-V ( 719-16 ) від 23.02.2007 }
Паспорт громадянина України (далі - паспорт) видається
кожному громадянинові України центральним органом виконавчої
влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства, після
досягнення 16-річного віку.

1.Перше порушення - Відсутність нумерації кожної сторінки паспорта з зображено Державний герб України згідно п'ятого пункту:
Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками
обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки
та 16 сторінок.
Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.
2.Друге порушення - Не відповідає шостому пункту :
У верхній частині лицьового боку обкладинки зроблено напис
"Україна", нижче - зображення Державного герба України, під ним - напис "Паспорт".
Натомість на документах які видані громадянам України надруковано УКРАЇНА, повинно бути Україна.
Надруковано ПАСПОРТ, повинно бути надруковано Паспорт .
3. Трете порушення - На внутрішньому лівому боці обкладинки у центрі - зображення
Державного прапора України, нижче - напис "Паспорт громадянина України".
Натомість надруковано ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ, повинно бути надруковано Паспорт громадянина України.
Також є надпис російською мовою
ПАСПОРТ ГРАЖДАНИНА УКРАИНЫ , який взагалі відсутній в даній постанові .
4. Четверте порушення - На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Записи засвідчуються мастиковою, а фотокартка - випуклою сухою печаткою.
На другій сторінці відсутня посадова особа яка видала Паспорт громадянина України, стоїть тільки підпис без прізвища та ініціалів що не відповідає постанові Кабінету Міністрі України
від 17 січня 2018 р. № 55 ТИПОВА ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, а саме пунктам 48 та 49.
5. П'яте порушення - У верхній частині лицьового боку останньої сторінці обкладинки стоїть перфорована серія та номер
паспорта - що не відповідає даній постанові "Про затвердження положень про паспорт громадянина України".

6. Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та надіслати в електронному вигляді на мою електронну адресу [email address]
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – вказати причину та перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпоряднику зазначеної інформації.

Забороняю передавати мої персональні данні третім особам без моєї згоди!

З повагою,
Сергій Миколайович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване