Організація навчального процесу (дистанційка, навчання закордоном)

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

1. Які варіанти навчання запропонувало МОН школам цього року і який має бути алгоритм вибору певного варіанту чи їх поєднання у школах?
2. Скільки школярів залишається навчатися за кордоном і чи є для них якесь рішення, як продовжити навчання в українській школі?
3. Чи буде школяреві зарахований навчальний рік у закордонній школі після повернення до України, якщо батьки просто заберуть документи з української школи через відсутність можливості навчатися в обох школах?
Як компенсувати вивчення української мови, літератури, історії в таких випадках?
4. Які є варіанти дистанційного навчання в державних школах, які дозволили б поєднувати навчання в закордонній школі та в українській? Можливо, школам запропонували якісь моделі? (записи уроків, єдина платформа тощо)
5. Які є стандарти дистанційного навчання? Як буде контролюватися його якість?
6. Як працює система сімейного навчання? Де батьки можуть брати індивідуальні навчальні плани, матеріали, які обов’язки у кураторів при такій формі навчання?
7. Чи правда, що фінансування на школи виділятимуть лише на тих дітей, які навчатимуться очно, тобто офлайн. Чи відповідає це дійсності? Як фінансується освіта дітей, що обрали дистанційну і сімейну форму навчання?

З повагою,

Андрій Гарасим, журналіст, видання ТЕКСТИ

Informzapyt, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

На Ваш лист від 30.08.2022 року повідомляємо таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.

Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
(далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та
знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді
на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник
інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею
володіти.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19
Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію
має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу
електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний
опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого
зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання
запиту в письмовій формі.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2
Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не
поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються
спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні
громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про
звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.

Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових
підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».

Просимо Вас надіслати лист на електронну пошту [1][email address], оформивши
його відповідно до статей 5, 8 ЗУ «Про звернення громадян» (графічний
підпис обов’язковий).

 

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної
інформації
директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик

 

 

показати цитоване