Обмін паспорта громадянина України у зв’язку зі зміною прізвища, ім’я, або по батькові

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Наталія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Я була записана на подання документів: обмін паспорта у разі зміни прізвища, імені або по батькові. Прибувши вчасно /Номер талону - 488, дата та час візиту - 2018-03-13 12:45/ до міграційної служби м. Дніпро (Самарський), вул. Космонавтів, 4, виявилося, що в них немає зв'язку з сервером. За законом я повинна змінити паспорт впродовщ одного місяця. Один тиждень пішов на запис в єлектрону чергу, і два тижні на очікування. Мені відповили, що я повинна пройти той же шлях знову або приїзжати у живу чергу. Я не маю часу, у зв'язку з роботою, очикувати у черзі.
Тепер я пропускаю термін, в наступний раз мені відмовлять у зв'язку з пропущеннім місячним терміном і оплатою штрафу? і ще до всіх документів додається довідка про місце проживання, яка теж має свій термін (який? нихто не може дати відповіді). І я не зможу її отримати повторно, тому що мій паспорт вже недійсний.

Чому мені не надали іньшого сроку у міграційній службі м. Дніпро (Самарський), вул. Космонавтів, 4? Начальник служби мені відповів, що ме має такої компетенції.

Мої дії?

Я не хочу витрачати час і платити штраф, тому що моя процедура відповідала вимогам служби.

З повагою,
Сокиркіна-Нудельман Наталя Володимирівна

Mail Delivery Subsystem,

2 Attachments

Your message to <[email address]> was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)

Mail Delivery Subsystem,

2 Attachments

Your message to <[email address]> was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)