Обмеження конституційних прав в умовах воєнного стану.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Вікторія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

Згідно ст.64 КУ Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24,25,27,28,29,40,47,51,52,55,56,57,58,59,60,61,62,63 цієї Конституції.

На підставі статей 1,3,4,5,13,19,20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року та ст.34,40 Конституції України, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

Чи відноситься до повноважень Верховної Ради України в умовах воєнного стану встановлення окремих обмежень прав і свобод людини і громадянина, передбачених статтями 21,22,23,26,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,41,42,43,44,45,46,48,49,50,53,54 Конституції України із зазначенням строку дії цих обмежень.

Якщо вищезазначене питання відноситься до повноважень ВР України, то надайте відповідь, чи, після введення в дію Указа Президента № 64/2022 від 24.02.2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та № 133/2022 від 14.03.2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", встановлювались Верховною Радою України окремі обмеження прав і свобод людини і громадянина, передбачених статтями 21,22,23,26,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,41,42,43,44,45,46,48,49,50,53,54 Конституції України і чи зазначався строк дії цих обмежень по кожній із перелічених статтей.

З повагою,

Вікторія Левчук.

Самойлюк Олена Григорівна, Верховна Рада України

ШАНОВНИЙ АВТОРЕ!

Повідомляємо, що електронна адреса запитів на інформацію Апарату Верховної Ради України [Верховна Рада України request email] призначена виключно для подання електронних запитів на публічну інформацію.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Важливою ознакою публічної інформації є її попередня фіксація на матеріальному носії. Закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит створювати інформацію (зокрема й роз’яснювати законодавство, створювати довідки, витяги чи надавати пояснення).
Оскільки відповіді на запитання, які містяться у Вашому зверненні, названому «запитом», не передбачають надання відображеної та задокументованої будь-якими засобами інформації, розпорядником якої є Апарат Верховної Ради України, а потребують створення нової інформації, а саме надання певних роз’яснень, Вами не дотримано вимог до запиту на інформацію у розумінні Закону, відтак, Ваше звернення не підлягає розгляду відповідно до порядку, встановленого цим Законом.
Водночас інформуємо, що Ви можете подати звернення до Верховної Ради України в порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян", на веб-порлалі "Електронний кабінет громадянина" Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/appeal-of-citize...).

З повагою

Відділ роботи з публічною інформацією
Управління з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України

показати цитоване

Доброго дня!

Оскільки питання у моєму запиті становлять суспільний інтерес, а розумітися на законах повинні співробітники апарату ВР, вимагаю перенаправити цей запит для надання роз'яснень або пояснень щодо законодавства в рамках викладених мною питань до більш компетентних органів чи осіб.

З повагою,

жінка з ім'ям Вікторія.