Недотримання вимог ст.3 Конституції України, ЗУ "Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення"

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Гнатовський Анатолій Іванович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Гнатовський Анатолій Іванович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Чому з боку керівництво Харківської міської ради відсутній будь-який контроль за прведенням дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних, інших необхідних санітарних і протиепідемічних заходів.
2.Чому в м. Харкові в будинках комунальної власності не виконуються дезінфекційні, дезінсекційні, дератизаційні і інші необхідні санітарні і протиепідемічні заходи?
А саме:
- не проводиться дезінфекція під’їздів;
- не обробляються систматично, згідно з вимогами, спеціальними антисептичними розчинами приміщення ліфтової кабіни, вхідні двері, сходові клітини та металеві конструкції сходових клітин.
Відповідно до ст. 3 конституції України безпека гроиадян є головним завданням держави.
Згідно зівимогами ст. 30 ЗУ «Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення: « Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації зобов'язані забезпечувати своєчасне проведення масових профілактичних щеплень, дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних, інших необхідних санітарних і протиепідемічних заходів».
Заначені вимоги міською радою не виконуються.
3. Хто несе відповідальність за такі злочинні дії?
З повагою,

Гнатовський Анатолій Іванович

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

А. І. ГНАТОВСЬКОМУ
[FOI #65668 email]
Шановний Анатолію Івановичу!

За результатами опрацювання Вашого листа, що 21.03.2020 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку
(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів

-----Original Message-----
From: Гнатовський Анатолій Іванович [mailto:[FOI #65668 email]]
Sent: Saturday, March 21, 2020 7:54 PM
To: Publishinfo
Subject: Інформаційний запит - Недотримання вимог ст.3 Конституції України, ЗУ "Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення"

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Чому з боку керівництво Харківської міської ради відсутній будь-який контроль за прведенням дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних, інших необхідних санітарних і протиепідемічних заходів.
2.Чому в м. Харкові в будинках комунальної власності не виконуються дезінфекційні, дезінсекційні, дератизаційні і інші необхідні санітарні і протиепідемічні заходи?
А саме:
- не проводиться дезінфекція під’їздів;
- не обробляються систматично, згідно з вимогами, спеціальними антисептичними розчинами приміщення ліфтової кабіни, вхідні двері, сходові клітини та металеві конструкції сходових клітин.
Відповідно до ст. 3 конституції України безпека гроиадян є головним завданням держави.
Згідно зівимогами ст. 30 ЗУ «Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення: « Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації зобов'язані забезпечувати своєчасне проведення масових профілактичних щеплень, дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних, інших необхідних санітарних і протиепідемічних заходів».
Заначені вимоги міською радою не виконуються.
3. Хто несе відповідальність за такі злочинні дії?
З повагою,

Гнатовський Анатолій Іванович

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Гнатовський Анатолій Іванович

Доброго дня!
Я звернувся до Кабінету Міністрів України з конкретним запитання, отримав якийсь набір слів та статей нормативних актів.
Керівництвом Харківської міської ради ігноруються вимоги законодавчих актів стосовно виконання протиепідеміологічних, карантинних заходів, мета яких попередити виникнення епідемії COVID 19.
Прошу Вирішити питання в наданні інформації щодо порушених питань.

З повагою,

Гнатовський Анатолій Іванович

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

А. І. ГНАТОВСЬКОМУ
[FOI #65668 email]
Шановний Анатолію Івановичу!

За результатами опрацювання Вашого листа, що 23.03.2020 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання вжити відповідних заходів, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348, електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку
(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів

-----Original Message-----
From: Гнатовський Анатолій Іванович [mailto:[FOI #65668 email]]
Sent: Monday, March 23, 2020 6:14 PM
To: Publishinfo
Subject: Re: Інформаційний запит - Недотримання вимог ст.3 Конституції України, ЗУ "Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення"

Доброго дня!
Я звернувся до Кабінету Міністрів України з конкретним запитання, отримав якийсь набір слів та статей нормативних актів.
Керівництвом Харківської міської ради ігноруються вимоги законодавчих актів стосовно виконання протиепідеміологічних, карантинних заходів, мета яких попередити виникнення епідемії COVID 19.
Прошу Вирішити питання в наданні інформації щодо порушених питань.

З повагою,

Гнатовський Анатолій Іванович

-----Original Message-----

А. І. ГНАТОВСЬКОМУ
[FOI #65668 email]
Шановний Анатолію Івановичу!

За результатами опрацювання Вашого листа, що 21.03.2020 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріат Кабінету Міністрів

-------------------------------------------------------------------

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване