надання публічної інформації щодо закупівель папіру ГУ ДПС в Одеській області

Андрій Васюков

Доброго дня!
Відповідно до «Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України «Про захист персональних даних» вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
В будь-якому випадку, мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державну службу» встановлено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
У розумінні статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. 18.08.2023 Головним управлінням ДПС в Одеській області було перераховано 1 352 100, 60 грн. на закупівлю папіру для друку у ТОВ "ВИЛАЙН ГРУПП" (ЄДРПОУ 38295925).
ПРИЗНАЧЕННЯ ПЛАТЕЖУ3507010;2210; Папiр для друку (6870пач.);Видатк.наклад..№Гр-РхН-004155, рах.№Гр-СчФ-005492 в.31.07.23, дог.№148-2023 в. 10.07.23.;В т.ч. ПДВ-225350,10.
Відповідно до даних судового реєстру ТОВ "ВИЛАЙН ГРУПП" (ЄДРПОУ 38295925) фігурувало у 17 судових документах. Наприклад у справі №509/6582/19 09.12.2019 Овідіопольський районний суд зазначає вказану фірму та ряд інших, як такі, що мають ознаки фіктивності та ознаки транзитних підприємств.
Прошу повідомити інформацію, яка безпосередньо стосується закупівлі державною установою - ГУ ДПС в Одеській області за бюджетні кошти папіру, а саме:
- чи здійснювалось ТОВ "ВИЛАЙН ГРУПП" (ЄДРПОУ 38295925) в 2019 - 2023 роках розмитнення та ввезення на митну територію України папіру для друку. Якщо так, то який саме папір та в яких об'ємах було завезено ТОВ "ВИЛАЙН ГРУПП"?

З повагою,

Андрій Васюков

post, Державна митна служба України

2 Attachments