Матеріальні ресурси!

Доброго дня!

Калачов Ігор Миколайович, 04.01.1990 р.н., поштовий індекс 56437, с. Зелений Яр, Вознесенського району, Миколаївської області, вул. Шевченко, 11
Електронна адреса: [email address]

'Застосунок для зв'язку signal: +380666600912
Так, 15 березня 2022 року набрав чинності Закон України від 3.03.2022  № 2108-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність», яким передбачено відповідальність за ряд злочинів.
Крім цього, Кримінальний кодекс України доповнено статтею 111-1, якою визначено поняття колабораціонізму та його форми, а також відповідальність за вчинення кримінального правопорушення, визначеного цією статтею.
Так, колобораційною діяльністю визначається і :
-передача матеріальних ресурсів незаконним збройним чи воєнізованим формуванням, створеним на тимчасово окупованій території, та/або збройним чи воєнізованим формуванням держави-агресора, та/або провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора;
Окрім цього повідомляю, що на офіційному сайті Інституту енциклопедичних досліджень України, що можна переглянути у відкритому доступі за посиланням https://esu.com.ua/article-66969#:~:text.... дається наступне визначення "матеріальним ресурсам", це
 – складова частина економічних ресурсів (у матеріально-речовій формі), які використовують для досягнення конкретних економічних цілей. У широкому розумінні поняттям «ресурси» (одним із базових в екон. науці) позначають певний запас або сукупність засобів, що дозволяють за допомогою визначених трансформацій (екон. процесів) досягнути бажаного результату (задоволення потреб людини і суспільства). Усі ресурси, які використовують для виробництва різноманіт. товарів і послуг, поділяють на М. р. (капітал, земля, сировина) та людські ресурси (праця, підприємниц. здібності). М. р. – основа життєдіяльності людини та суспільства, зокрема здійснення вироб. діяльності. Вони є одним із осн. елементів виробничого потенціалу, необхід. основою для виробництва продукції, надання послуг, виконання робіт. Першоджерело М. р. – природа, хоча в екон. житті вони з’являються у процесі цілеспрямов. діяльності людини (уособлюють таку діяльність у речовій формі). За походженням М. р. поділяють на природні ресурси (початк.) і пром. ресурси (похідні від них). До ос­­танніх зараховують усі створені людиною та екон. системою речові засоби виробництва, які використовують для виготовлення товарів (і надання послуг) та їхнього постачання до споживачів (фіз. капітал). У свою чергу, розрізняють осн. (вироб. будівлі, споруди, обладнання, машини, інструменти, прилади, транс­портні засоби, торг. мережа) та оборотні (сировина, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергія, пальне, відходи) засоби виробництва. З погляду такого розподілу пром. М. р. можна визначити як осн. та оборотні засоби, які використовують або можуть використовувати у вироб. процесі (вони формують його матеріал.-речову базу). За сферами та галузями виробництва виокремлюють технічні ресурси, с.-г. і пром. М. р. Серед пром. М. р. розрізняють ресурси мінерал. (первинні) та штуч. (пластмаси, синтетичні смоли й каучук тощо) походження і вторинні ресурси (продукти перероблення мінерал. сировини). Таким чином, в екон. діяльності застосовують різні види М. р., одні з яких повністю споживають у вироб. процесі, другі – змінюють свою форму, треті – входять у виріб без певних зовн. змін, четверті – лише сприяють виготовленню виробу, не змінюючи його масу чи хім. склад. Оскільки М. р. трансформуються у матеріал. витрати, їхня вартість та кількість безпосередньо впливають на такий важливий показник екон. діяльності підприємства, як собівартість виробленої продукції. Тому важливою функціонал. складовою діяльності підприємства є оптимізація упр. М. р.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію :
- що мав на увазі законодавець під визначенням "матеріальні ресурси" приймаючи Закон України від 3.03.2022  № 2108-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність» ?
- чи підпадає під визначення "матеріальні ресурси" Закону України від 3.03.2022  № 2108-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність», будь-яка вогнепальна зброя ?

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

Прошу надавати мені відповіді
згідно правопису, схваленого
Кабінетом Міністрів України (Постанова No 437 від 22 травня 2019 р.)
в параграфі § 49. вказано як правильно прописувати власні імена людей: Ім'я Прізвище або Ім'я По батькові Прізвище.

Відповідь надайте не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання мого листа (згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року) на вищезазначену мою електронну адресу: [email address] + надішліть на поштову адресу: поштовий індекс 56437, с. Зелений Яр, Вознесенського району, Миколаївської області, вул. Шевченко, 11.

22.09.2023 року. З повагою, Ігор Миколайович.

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване