Копії законів

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Мужчина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

п
Прошу надати наступну інформацію: фотокопії документів,затверджених Верховною Радою України: 1."Про прийняття Податкового кодексу України; 2.Про прийняття Цивільного кодексу України; 3.Про прийняття Господарського кодексу України; 4.Про прийняття Кримінального кодексу України; 5.Про прийняття Кодекс України про адміністративні правопорушення; 6.Про прийняття Митного кодексу України; 7.Про прийняття Бюджетного кодексу України; 8.Про прийняття Земельного кодексу України; 9.Про прийняття Лісового кодексу України; 10.Про прийняття Повітряного кодексу України; 11.Про прийняття Водного кодексу України; 12.Про прийняття Кодексу України про надра; 13.Про прийняття Виборчий кодекс України; 14.Про прийняття Кодексу України з процедури банкрутства; 15.Про прийняття Сімейного кодексу України; 16.Про прийняття Житлового кодексу Української РСР; Відповідь має бути завірена належним чином: підписом відповідальної особи та мокрою печаткою.Має бути вказано вихідний номер відповіді,а також коли цю відповідь було видано.

З повагою, Сергій

Мужчина

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване