Контроль правил утримання тварин

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ольга Романюк, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Ольга Романюк

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Так як нагляд та контроль за додержанням Правил утримання тварин у місті Луцьку здійснюється в т.ч. Департаментом Муніципальної Варти Луцької міської ради прошу надати наступну інформацію за 2015-2018р.р.:

1. Як здійснювався контроль по п. 11.1 згаданих Правил: "Кожне ОСББ має розмістити таблички на своїх територіях про заборону вигулу тварин у недозволених місцях. Відвести місця для вигулу тварин та облаштувати їх належним чином з подальшим поданням інформації до міської ради щодо розташування даного об’єкту". Скільки голів ОСББ притягнуто до відповідальності за невідведення місць для вигулу тварин? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
2. Як здійснювався контроль по п. 4.3.6 згаданих Правил щодо заборони: "З’являтися з собаками в громадських місцях особам у нетверезому стані" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
3. Як здійснювався контроль по п. 4.3.3 згаданих Правил щодо заборони: "Утримувати собак, котів та інших тварин у місцях загального користування (коридорах, підвалах, на сходах, горищах тощо)" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
4. Як здійснювався контроль по п. 4.3.2 згаданих Правил щодо заборони: "Продавати незареєстрованих собак і котів та інших тварин та здійснювати продаж у невстановлених для цього місцях" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
5. Як здійснювався контроль по п. 4.3.1 згаданих Правил щодо заборони: "Утримувати, передавати іншим особам незареєстрованих собак" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
6. Як здійснювався контроль по п. 4.2.13 згаданих Правил щодо обов'язку особи, яка утримує домашню тварину: "Запобігати неконтрольованому розмноженню домашніх тварин" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
7. Як здійснювався контроль по п. 4.2.7 згаданих Правил щодо обов'язку особи, яка утримує домашню тварину: "Повідомляти протягом 5-ти днів ветеринарну установу, що обслуговує даний район, чи підприємство, яке займається регулюванням чисельності тварин у м. Луцьку про придбання собаки, кота чи дикої тварини, а також про переїзд з ним в інший населений пункт" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).
8. Як здійснювався контроль по п. 3.1.8 згаданих Правил : "Супроводжувати чи вигулювати домашню тварину може особа, яка досягла 14 -річного віку" ? (Прошу надіслати скан-копії підтверджуючих документів - акти, протоколи, ділова переписка, тощо із заретушованими персональними даними).

З повагою,

Ольга Романюк

Загальний відділ (публічні запити), Луцька міська рада

1 Attachment

Ольга Романюк

Доброго дня!

Так як я не отримала чітку та адекватну відповідь на запит, прошу надати наступну інформацію:
за порушення яких саме пунктів Правил утримання тварин у м. Луцьку працівниками Департаменту муніципальної варти було складено 128 протоколів про адмінправопорушення?
Також прошу адміністративну комісію при виконкомі Луцької міської ради надіслати скан-копії вказаних протоколів (із заретушованими персональними даними).

З повагою,

Ольга Романюк

Загальний відділ,

1 Attachment

Прошу звернути увагу! Ця електронна адреса існує для відсилання
запитувачам інформації великого розміру. Реєструються лише запити, що
надходять на  [1][volyn21 request email]   

References

Visible links
1. mailto:[volyn21 request email]

Ольга Романюк

Доброго дня!

Вкажіть, будь ласка, чому саме така вартість у Вашому рахунку? Адже, згідно з розпорядженням Луцького мiського голови вiд 18.10.2017 N 557:
1. сканування (копіювання в електронний формат) документів вартість послуги становить 30 відсотків від вартості копіювання або друку копій документів відповідного формату
2. Копіювання або друк копій документів формату А-4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» мінімальна заробітна плата становить 3723 гривні. І я не розумію чому вартість сканування одного протоколу становить 5,58 грн. без ПДВ.

Наперід вдячна за відповідь.

З повагою,

Ольга Романюк

Загальний відділ,

1 Attachment

Прошу звернути увагу! Ця електронна адреса існує для відсилання
запитувачам інформації великого розміру. Реєструються лише запити, що
надходять на  [1][volyn21 request email]  
Вам виставлений рахунок відповідно до п.3 додатку до розпорядження
міського голови від 18.10.2017 №557, а саме: "копіювання або друк копій
документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою
інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її
відокремлення, приховування тощо" (додається).
пн, 3 вер. 2018 о 19:32 Ольга Романюк
<[2][FOI #38090 email]> пише:

Доброго дня!

Вкажіть, будь ласка, чому саме така вартість у Вашому рахунку? Адже,
згідно з розпорядженням Луцького мiського голови вiд 18.10.2017 N 557:
1. сканування (копіювання в електронний формат) документів вартість
послуги становить 30 відсотків від вартості копіювання або друку копій
документів відповідного формату
2. Копіювання або друк копій документів формату А-4 та меншого розміру
(в тому числі  двосторонній друк) - 0,1 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік»
мінімальна заробітна плата становить 3723 гривні. І я не розумію чому
вартість сканування одного протоколу становить 5,58 грн. без ПДВ.

Наперід вдячна за відповідь.

З повагою,

Ольга Романюк

показати цитоване