Контакти

Мороцька Наталія Миколаївна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

адреси засобів електронного зв'язку для надсилання електронного звернення до Урядового уповноваженого з прав людей з інвалідністю, що передбачено ч.6 ст.5 Закону України "Про звернення громадян".

З повагою,

Мороцька Наталія Миколаївна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Н. М. МОРОЦЬКІЙ
[FOI #21030 email]
Шановна Наталіє Миколаївно!

За результатами опрацювання Вашого запиту від 09.05.2017, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 8 Положення про Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 21.02.2017 № 125, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю здійснює Секретаріат Кабінету Міністрів.
Згідно із статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Організацію розгляду звернень громадян у Секретаріаті Кабінету Міністрів покладено на спеціальний структурний підрозділ – Управління з питань роботи із зверненнями громадян.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації. Таким чином, орган, що приймає звернення громадян, самостійно визначає спосіб їх прийняття згідно з Інструкцією.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» на Урядовому веб-порталі (www.kmu.gov.ua) за адресою: http://ezvernennia.kmu.gov.ua/login_ext/.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване