Комплексна система огляду

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ірина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

ЗАПИТ щодо реалізації Конституційних прав людини та громадянина згідно Закону "Про звернення громадян" статті 3 та статті 12 та
Про надання публічної інформації за Законом України
« Про доступ до публічної інформації»
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень , інших розпорядників публічної інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до статті 19 Загальної Декларації прав людини та статті 10 Конвенції прав людини і основоположних свобод( РИМ, 4.ХІ.1950) року, кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів, а також, керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсо, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.05.2020.
Наголошую, запитувана інформація не є інформацією з обмеженим доступом та не суперечить вимогам ст.ст.6 п.2.,7,8,9 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Також вимагаю врахувати п.3 ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», а саме, якщо розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Керуючись ст.,ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України «Про доступ до публічної інформації» , ст.,ст. 5, 9,17, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію».
Згідно статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Для посилення безпеки на Центральному вокзалі Києва 9 червня запрацювала комплексна система огляду пасажирів. В "Укрзалізниці" закликають пасажирів приходити за 40 хвилин до відправлення поїзда.
Складається система з 2 стаціонарних металошукачів ("рамок"), 4 рентгено-телевізійних інтроскопів, ручних металодетекторів, а також мобільної рентгено-
телевізійної установки. Сканери фіксують зброю, вибухові та легкозаймисті речовини.

Відомо, що металодетектори випромінюють високі для здоров'я людини дози опромінення та надають екстремально високий рівень випромінювання.
Негативні ефекти від випромінювання електромагнітного поля накопичуються в організмі протягом тривалого часу, можуть зруйнувати нервову систему, викликати рак крові, пухлини мозку та гормональні захворювання.
При проходженні через рамки людини, у якої встановлено кардіостимулятор-порушується робота кардіостимулятора.
А тому, вимагаю надати на паперових носіях, в визначений законом строк (п’ять днів), таку відповідь:
1.Надати дозвільну документацію на те, хто дав наказ для встановлення пропускних рамок та металошукачів.

2.Надати документацію від виробника та медичний висновок експерта на пропускні рамки та металошукачі на безпечність для життя та здоров'я людини та громадянина.

3.Чи має право людина відмовитися від проходження таких рамок та металошукачів.

Вимагаю надати детальну відповідь в хронологічному порядку, підписану відповідальною особою із повною розшифровкою Прізвища Ім'я та По батькові та завірену мокрою печаткою.

З повагою Ав.: людина в статусі людини, вигодонабувач прав громадянина Союзу РСР Ірина Василівна Кальницька

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

Доброго дня! Запит надсилаю повторно!
ЗАПИТ щодо реалізації Конституційних прав людини та громадянина згідно Закону "Про звернення громадян" статті 3 та статті 12 та
Про надання публічної інформації за Законом України
« Про доступ до публічної інформації»
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень , інших розпорядників публічної інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до статті 19 Загальної Декларації прав людини та статті 10 Конвенції прав людини і основоположних свобод( РИМ, 4.ХІ.1950) року, кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів, а також, керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсо, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.05.2020.
Наголошую, запитувана інформація не є інформацією з обмеженим доступом та не суперечить вимогам ст.ст.6 п.2.,7,8,9 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Також вимагаю врахувати п.3 ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», а саме, якщо розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Керуючись ст.,ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України «Про доступ до публічної інформації» , ст.,ст. 5, 9,17, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію».
Згідно статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Для посилення безпеки на Центральному вокзалі Києва 9 червня запрацювала комплексна система огляду пасажирів. В "Укрзалізниці" закликають пасажирів приходити за 40 хвилин до відправлення поїзда.
Складається система з 2 стаціонарних металошукачів ("рамок"), 4 рентгено-телевізійних інтроскопів, ручних металодетекторів, а також мобільної рентгено-
телевізійної установки. Сканери фіксують зброю, вибухові та легкозаймисті речовини.

Відомо, що металодетектори випромінюють високі для здоров'я людини дози опромінення та надають екстремально високий рівень випромінювання.
Негативні ефекти від випромінювання електромагнітного поля накопичуються в організмі протягом тривалого часу, можуть зруйнувати нервову систему, викликати рак крові, пухлини мозку та гормональні захворювання.
При проходженні через рамки людини, у якої встановлено кардіостимулятор-порушується робота кардіостимулятора.
А тому, вимагаю надати на паперових носіях, в визначений законом строк (п’ять днів), таку відповідь:
1.Надати дозвільну документацію на те, хто дав наказ для встановлення пропускних рамок та металошукачів.

2.Надати документацію від виробника та медичний висновок експерта на пропускні рамки та металошукачі на безпечність для життя та здоров'я людини та громадянина.

3.Чи має право людина відмовитися від проходження таких рамок та металошукачів.

Вимагаю надати детальну відповідь в хронологічному порядку, підписану відповідальною особою із повною розшифровкою Прізвища Ім'я та По батькові та завірену мокрою печаткою.

З повагою Ав.: людина в статусі людини, вигодонабувач прав громадянина Союзу РСР Ірина Василівна Кальницька

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

2 Attachments