Керівнику Головного управління Теплюку Михайлу Олексійовичу

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олена Георгіївна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Олена Георгіївна

Від кого: Людини
_Олени __Георгіївни ___ ___________________

Е-mail : [email address]
------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------

Апарат Верховної Ради України
Головне юридичне управління
01008,м.Київ,вул.. Грушевського,5
Керівнику Головного управління
Теплюку Михайлу Олексійовичу

Шановний Михайло Олексійович!

Керуючись Конституцією,Законом України «Про звернення громадян» та Законом України « про інформацію»

Звертаюсь до Вас,як до керівника Головного юридичного управління, щодо роз’яснення деяких питань стосовно законотворчості. Прошу надати відповіді на такі питання:
1. При прийнятті нового Закону чи обов’язково повинен бути нормативно-правовий акт про введення в дію цього закону?
2. Якщо такої постанови/акту/документу не було,то чи має прийнятий закон юридичну силу?
3. Чи може утворюватися орган влади Постановою Кабінету Міністрів України?
4. Якщо Закон,регламентуючий діяльність органа влади приймається раніше,ніж постанова про утворення цього органу ,то чи можуть на підставі цього Закону вноситися зміни до інших законів,або відміняти попередній ?
5. Якщо орган влади припиняє свою діяльність, то яким нормативно-правовим документом це обов’язково має бути підтверджено?
6. Якщо орган влади припиняє свою діяльність /ліквідується/реорганізовується і на підставі цього створюється новій ,який приймає на себе зобов’язання попереднього ,то якими нормативно-правовими документами це підтверджується.
7. Чи обов’язково має бути акт прийому - передачі майна та повноважень?
Відповідь прошу надати на електрону пошту,вказану вище.

Дякую за відповідь.

З повагою,
Олена Георгіївна

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване