Хамське обслуговування провідником поїзда №769

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Висловлюю своє глибоке обурення поїздкою регіональним експресом №769 сполучення Київ – Кам’янець-Подільський відправленням зі ст. Київ-Пас. 12.06.2015 в частині виконання посадових обов’язків провідником вагона №12.

При посадці до вагона провіднику було надано для перевірки посадочний документ на смартфоні, що викликало у неї бурю здивування і незадоволення та коментар: «Підійдете до мене потім, я перепишу собі». Цілком очевидно, що дані слова і у мене викликали зворотнє здивування, оскільки логіка того, чому пасажир повинен ходити до провідника замість виконання провідником своїх прямих посадових обов’язків, для мене не є зрозумілою. Я зайняв своє місце 62 у крайньому (найбільш віддаленому від провідника) ряду вагона та поглинувся думками у поїздку під супровід музики в навушниках. За декілька хвилин після відправлення згадана провідник під час зібрання проїзних документів у пасажирів підходить до мене, товче по плечу і повторює ті ж слова про мою необхідність підійти до неї. Звісно, що така її поведінка і некультурні звернення залишились поза моєю увагою. За декілька хвилин ситуація повторюється – вона знову підходить до мене, знову товче по плечу, в не надто культурній формі звертається до мене, тикаючи і нагадуючи про те, що я повинен був підійти до мене. На моє заперечення щодо того, що я не повинен нікуди ходити, хамським тоном погрожує мені не допустити наступного разу до вагона і намагається видерти смартфон з моїх рук. Я коментує, що маю на руках посадочний документ і цілком законні підстави знаходитись у вагоні, а її видумка щодо того, що вона теоретично може не допустити мене до вагона з наявним посадочним документом на смартфоні – не більше, ніж свавілля, прояв безкультурності, невихованості, незнання повного функціоналу своїх посадових обов’язків та елементарне ігнорування етичними нормами у спілкуванні з оточуючими. Після даних слів провідник буркнула щось собі під ніс, розвернулась, пішла і за хвилину знову з’явилась – втретє і з марним витрачанням мого та свого часу і нервів. Переписала на шматок паперу дані мого посадочного документа та, залишивши неприємний осад на душі, зникла. Не вибачившись, не подякувавши, не зробивши нічого. Зіпсувавши тільки настрій мені на самому початку поїздки. Моя стресостійкість дозволяє мені зберігати спокій і контроль над собою, але описаний факт такого грубого спілкування з пасажирами не піддається осмисленню здоровим глуздом. До цього ще варто додати непрацюючий усю дорогу туалет зі сторони неробочого тамбуру і уявити, які враження залишає залізниця після такої подорожі.

Вищевикладена ситуація відразу змусила провести паралелі з рівнем комфорту і обслуговуванням в ІС 747/748 Дарниця – Тернопіль, де тебе зустрічають з посмішкою, відносяться до тебе як до пасажира, який має право отримати належний рівень послуг за сплачені кошти, не дозволяють собі жодних грубощів у твою адресу та цінують тебе. Тут же – повна аморальність, невихованість і бидлуватість.

Мушу визнати, що описана чи подібна їй поведінка не рідко мали факти у спілкуванні з іншими провідниками потяга 769/770, тому звертають до Вас з проханням провести відповідну виховну та навчальну роботу з провідниками ВЧ Жмеринка щодо культурного поводження з пасажирами, недопускання фактів безпідставного донесення до них своїх негативних емоцій і прояву грубощів. Акцент повинен робитись на тому, аби цінувати пасажира і викликати у нього бажання користуватись послугами залізничного транспорту, а не відштовхувати та вбивати будь-яке бажання бути пов’язаним із залізницею.

Заздалегідь вдячний за Ваше розуміння.

З повагою,

Анатолій.

Додаток: копія посадочного документа

ПОСАДОЧНИЙ ДОКУМЕНТ 000B3A0F-131C-CA93-0001
TEРM.№61 ДП«ГІОЦ Укрзалізниці»
м.Київ, вул. І.Франка, буд.21 #7ЦЮ-Т1-2529485-1006 ПН:215793826073
ФН:2659023177
ЗН:ЗТ00000003
ФК:6557969
МПС ЦЕЙ ПОСАДОЧНИЙ ДОКУМЕНТ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПРОЇЗДУ 10.06.2015 12:11
Прізвище, Ім’я Сенюк Анатолій Поїзд 769 КД ФІРМ РЕ
Відправлення 2200001 Київ-Пасажирський Вагон 12 С/2 КЛ П-З
Призначення 2200229 Гречани Місце 062 Повний
Дата/час відпр. 12.06.2015 16:46 Сервіс
Дата/час приб. 12.06.2015 21:49
ВАРТ=93,74ГРН(КВ.36,81+ПЛ.31,63+ПДВ.15,61+СТР.0,11+КЗБ.9,58)
#СТР.ВІД Н/В 6000НЕОП.МІН. ПрАТ СК"РАРИТЕТ", КИЇВ вул.П.МИРНОГО28А, T0442234124
ЧАС ВІДПРАВЛЕННЯ КИЇВСЬКИЙ
Цей Посадочний документ є підставою для проїзду без звернення у касу. Посадочний документ являється розрахунковим документом.
Повернення даного Посадочного документа можливе до відправлення поїзда.

Сергей залишив(-ла) коментар ()

Ну ваабще, я тупо негодую. Данная ситуация просто недопустима в нашей стране. Это порочит и без того подмоченую репутацию проводников и нашей ЖД.

Link to this