Громадянство республіки Україна

Жінка в юридичному статусі Людини, Человек, суб’єкт міжнародного права, Одна з НаРоду, як єдине джерело влади з повними та гарантованими правами, проживаю (знаходжусь) на Землях Київщини, через фізичну особу Афоніна Вікторія Юріївна.
Юридична адреса для листування: до запитання, Укрпошта, відділення № 125
Індекс 02125, м.Київ, бульвар Перова, 24

Особі, уповноваженій на виконання зобов’язань
юридичної особи
з назвою ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
01008, м.Київ, Грушевського,5

Запит-Вимога

Відповідно до ст.19 Загальної декларації прав людини та ст.10 Конвенції прав людини і основоположних свобод (РИМ, 4.XI.1950) року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.

Керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.5.2020.

Даний запит вимагає реалізації забезпечення конституційних прав і свобод людини та захисту її законних інтересів гарантованих Конституцією, а саме:
-Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
- Стаття 40 Конституції України гарантує, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
- Стаття 56 Конституції України гарантує, що кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.
Звертаю увагу, статті 29, 40, 51, 55, 56, 57, 60, 61 Конституції України не можуть бути обмежені в умовах воєнного або надзвичайного стану відповідно до 64 статті Конституції України.
Конституцію України (254к/96-ВР) прийнята Законом України «Про прийняття Конституції України та введення її в дію» (Документ 254/96-ВР, чинний, поточна редакція).

Нагадую, відповідно до ст.358 Кримінального кодексу України під офіційними документами слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи – докази у правозастосовній діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноваженими (компетентними) особами юридичних осіб незалежно від форми власності, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити.

Відповідно до ст.5 Закону України «Про інформацію» ( №2657-ХІІ, чинний),кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Відповідно до ст. 17 правовою інформацією є будь-які відомості про право, його систему, джерела, реалізацію, юридичні факти, правовідносини, правопорядок, правопорушення і боротьбу з ними та їх профілактику тощо. А джерелами правової інформації є Конституція України, інші законодавчі і підзаконні нормативно-правові акти, міжнародні договори та угоди, норми і принципи міжнародного права, а також ненормативні правові акти, повідомлення засобів масової інформації, публічні виступи, інші джерела інформації з правових питань.

Нагадаю, що відповідно до Закону України 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, а саме п. 44:

«Офіційний документ - документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості».

На підставі міжнародних договорів України, які є частиною національного законодавства, а особливо ст.16 п.3 3агальної декларації прав людини, ст. 23 п. 1 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, ст. 10 п. 1 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права та керуючись ст.ст. 8, 17, 19, 29, 34, 40, 56, 57, 75 Конституції України, ст.ст. 5, 17, 27, 28, 29, 30, 31 Закону України «Про інформацію», ст.358 Кримінального кодексу України, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, вимагаю надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Чи являється ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ документом, шо підтверджує громадянство Республіки Україна?

2. Надати підтверджуючі документи з яких слідує той юридичний факт, що хлопчик(Чоловік) та/або дівчинка (Жінка) з фактичним днем народження (поява на світ) до 1991 року (за григоріанським календарем) є громадянами Республіки Україна.

3. Надати офіційну копію документу, підписавши який Чоловік та/або Жінка, що народжені (поява на світ) до 1991 року (за григоріанським календарем), проявивши свою волю, набули (отримали) громадянство Республіки Україна.

4. Надати офіційну копію документу, підписавши який Чоловік та/або Жінка, що народжені (поява на світ) до 1991 року (за григоріанським календарем), проявивши свою волю, позбулися (втратили) громадянство СРСР.

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів запиту, та надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на вищезазначену поштову адресу та в електронному вигляді через сайт «Доступ до правди» напротязі 5-ти днів.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Якщо на даний запит не буде надано повної інформації та підтверджуючих копій документів знятих з оригіналів або не буде обгрунтовано відсутність відповіді з наданням відповідних копій документів хоч по одному із пунктів, вважатиму що на землях України діють невстановлені суб’єкти поза правовим полем, що видають себе за органи державної влади та чиї дії призвели до геноциду, впровадження багаступеневих схем шахрайства, протиправних діянь проти людства шляхом підробки документів або вдаючи що такі документи взагалі існують.

Вимагаю об’єктивно та вчасно надати відповідь стосовно перелічених вище пунктів. Надаючи відповідь враховуйте те, що використання термінів без належного розкриття їх юридичної суті є умисним спотворенням фактів, формою шахрайства, так само як замовчування та приховування інформації.

Зміст відповіді на запит, що становить суспільний інтерес (плата за копіювання та друк не стягується) публікуватиметься у соціальних мережах.

Залишаю за собою всі майнові та інші права. Без шкоди та упередження. Без обороту на мене на мій Рід, Без обороту на власність. Право трактувати зміст даного запиту залишаю за собою.

З повагою,
жінка в статусі Людина, Человек, Суб’єкт міжнародного права, з повними та необмеженими правами.

Через фізичну особу Афоніна Вікторія Юріївна

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване