ГК "Нафтогаз України" разом з партнерами з Облгазів умисно створюють ситуацію платіжного штучного дефіциту обігових коштів за звітний місячний період

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Слєсаренко Василь Вікторович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Слєсаренко Василь Вікторович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Добрий день!
26.11.2023 р. м.Київ

Як споживач послуг ГК "Нафтогаз України", фізична особа, отримав 26.11.2023 р. паперовий "Рахунок за спожитий газ" за жовтень 2023 року. За даними, які надруковані у вказаному рахунку - рахунок сформовано 09.11.2023 р.
Фізична затримка доставки рахунку споживачу склала 17 днів!
Складається враження, що саме ГК "Нафтогаз України" зовсім не цікавить питання своєчасного отримання коштів від фізичних осіб-споживачів природного газу. Але економіку і фінансову, а також податкову звітність ніхто відмінити не може. По вказаному факту виходить, що ГК "Нафтогаз України" разом з партнерами з Облгазів умисно створюють ситуацію платіжного штучного дефіциту обігових коштів за звітний місячний період. Для чого це компанії і її бухгалтерії? Чи компанія отримує прибутки з інших господарських джерел, чи залучила безпроцентні обігові кредити, чи тут присутній якійсь інший "схематоз", вибачте за непарламенський вираз. У паперовому рахунку, який я отримав у розділі "Налаштуйте свій газ" - Як формуються рахунки _ вказано, що, пряма мова: "Щомісяця до 13 числа ми формуємо рахунок за спожитий газ на основі даних, отриманих від Платформи газотранспортної системи". Хто ж тоді і для чого затримує строк своєчасної доставки паперового рахунку кінцевому споживачу послуги?
ГК "Нафтогаз України" декларує як цінності такі поняття, як: відкритість, безпека, ефективність і, як же без декларації про турботу про споживача! 
Чому компанія не звертає уваги на той факт, що паперовий примірник рахунку доставлений мені і іншим споживачам з затримкою у 17 днів?
Кому з посадовців компанії вигідно, щоб споживачі сплачували за спожитий газ саме в останні числа місяця, в чому тут "фішка" для ефективності бізнесу і зручності для споживача?
Прошу надати відповідь, відповідно до яких відомчих документів здійснюється платіжний контроль строків отримання коштів від споживачів послуг фізичних осіб у ТОВ ГК "Нафтогаз України".
З провагою,

Споживач послуг ТОВ ГК "Нафтогаз України"
Слєсаренко Василь Вікторович,

Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, НАК “Нафтогаз України”

1 Attachment

, .

 

( ).

 

³ 12 .

, - - ([1]https://acskidd.gov.ua/verify) .

: , .

, -p7s.pdf ( ).

 

[2]www.naftogaz.com

 

 

 

References

Visible links
1. https://acskidd.gov.ua/verify
2. http://www.naftogaz.com/

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

НАК “Нафтогаз України”

1 Attachment



Слєсаренко Василь Вікторович

Доброго дня!
Отримав відповідь у форматі архіву? Відкрити не можу. Прошу надіслати мені відповідь у форматі .pdf. Дякую!

З повагою,

Слєсаренко Василь Вікторович

Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, НАК “Нафтогаз України”

1 Attachment

[Subject only] RE: DocNet: НАК "Нафтогаз України" - (Вихідний №23/4-4086/1.11-23 від 01.12.2023)

показати цитоване