Договора оренди на землях Порту

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Сергій Сергієнко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно норм п. 5 ст. 6 цього Закону не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

Враховуючи викладене вище та в порядку ст. ст. 3, 4, 6, 14, 15, 19, 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» прошу надати мені шляхом надіслання на мою електронну адресу наступну інформацію:

1. Яка кількість договорів оренди землі укладалось з Одеською обласною державною адміністрацією із земель (в межах земель) ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВО МОРСЬКОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПОРТУ ЧОРНОМОРСЬК?

2. Яка кількість договорів оренди землі укладалось з Одеською обласною державною адміністрацією із земель (в межах земель) Філії Адміністрації морських портів в м. Чорноморську?

3. Якщо такі договори оренди землі, зазначені в пунктах 1 та 2 цього публічного запиту укладались, то прошу надати на мою електронну пошту їх сканкопії.

Привертаю Вашу увагу на те, що у відповідності до ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Також згідно ст. 212 3 Кодексу про адміністративні правопорушення порушення Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме: необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, ненадання відповіді на запит на інформацію, ненадання інформації, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання недостовірної інформації, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З повагою,

Сергій Сергієнко

Сергій Сергієнко

Доброго дня!

Згідно норм п. 5 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

Враховуючи викладене вище та в порядку ст. ст. 3, 4, 6, 14, 15, 19, 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» прошу надати мені шляхом надіслання на мою електронну адресу наступну інформацію:

1. Яка кількість договорів оренди землі укладалось з Одеською обласною державною адміністрацією із земель (в межах земель) ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВО МОРСЬКОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПОРТУ ЧОРНОМОРСЬК?

2. Яка кількість договорів оренди землі укладалось з Одеською обласною державною адміністрацією із земель (в межах земель) Філії Адміністрації морських портів в м. Чорноморську?

3. Якщо такі договори оренди землі, зазначені в пунктах 1 та 2 цього публічного запиту укладались, то прошу надати на мою електронну пошту їх сканкопії.

Привертаю Вашу увагу на те, що у відповідності до ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Також згідно ст. 212 3 Кодексу про адміністративні правопорушення порушення Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме: необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, ненадання відповіді на запит на інформацію, ненадання інформації, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання недостовірної інформації, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно листа Мінінфраструктури від 25.11.2019 року №13179\16\10-19 Облдержадміністрація мені не надала відповіді та порушила Конституцію та ЗУ «Про доступ до публічної інформації».

За відсутності відповіді на лист Мінінфраструктури від 25.11.2019 року №13179\16\10-19, попередній мій запит, цей запит, - буду подавати скаргу до Уповноваженого по правам на складання адмінпротоколу на губернатора Облдержадміністрації, та готувати позов до суду!!1

З повагою,

Сергій Сергієнко

Від: Грачова Альона Миколаївна
Одеська обласна державна адміністрація

Посилання

Від: Грачова Альона Миколаївна
Одеська обласна державна адміністрація

Посилання

Юридичний коментар

Віта Володовська, медіа-юристка ГО "Лабораторія цифрової безпеки"

Як вбачається із листування запитувача, Міністерства інфраструктури та Одеської ОДА, запитувачу була надана відповідь по суті на його запит від 20 листопада. Міністерство переслало запит за належністю, а Одеська ОДА надала відповідь на всі питання, про які йшлось у запиті 6 грудня. Запит від 5 грудня, що був адресований безпосередньо Одеській ОДА фактично дублює запит від 20 листопада, тому варто відзначити, що запитану інформацію запитувач все ж отримав.

Водночас, Одеській ОДА доцільно було у цьому випадку замість посилання на те, що інформація вже була надана, продублювати ту ж відповідь від 6 грудня 2019 року. Закон України «Про доступ до публічної інформації» не звільняє розпорядників від розгляду запитів, на які вони вже надали відповідь. Тим паче, повторний запит тут був справді обґрунтований тим, що станом на дату його подання запитувач ще не отримував відповіді.

Звичайно, у випадках, коли особа зловживає своїм правом на доступ та повторно вимагає надання великого обсягу документів, розпорядник може відмовитись надавати таку інформацію, всупереч формальним вимогам закону. Тоді у разі оскарження, він повинен буде довести той факт, що інформація була отримана запитувачем і його право на її отримання не було порушеним. Проте у цьому випадку йдеться про відповідь, яка за своїм обсягом не перевищувала фактично надісланий лист Одеської ОДА.

Варто також зауважити, що Одеській ОДА варто було б вказати у своїй відповіді дату, коли було отримано запит, пересланий Міністерством інфраструктури України. Без такої інформації неможливо проконтролювати, чи було дотримано 5-денний строк надання відповіді на запит.