ДНЗ №775, ремонт, фінансування

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Інформацію про надходження матеріальних цінностей, товарів та інвентарю (їх назва, кількість, технічні характеристики та вартість) закуплених за рахунок бюджетних коштів ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) за 2018р. по 16 жовтня 2018 року включно, із зазначенням дати поставки та кількості побутових потреб за кожним із пунктів переліку побутових потреб, який був поданий завідувачем ДНЗ №775 на 2018 рік, які вже поставлені у даний ДНЗ.

2) Інформацію про надходження та використання коштів загального фонду ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) за 2018 рік. по 16 жовтня 2018 року включно.

3) Копії документів, які відображають використання коштів, які були виділені на потреби ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) у 2018 році у розрізі витрат (назва, кількість, технічні характеристики та вартість) по 16 жовтня 2018 року включно.

4) Перелік не профінансованих бюджетом потреб закладу на 2018 рік. Чи були задоволені клопотання завідуючої на 2018 рік у повному обсязі?

5) План ремонтних робіт на 2018/2019 н.р. у ДНЗ № 775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) (із зазначенням показників бюджету).

6) Інформацію про стан фінансування та виконання капітального ремонту ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ), згідно з тендером: Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №775 «Подоляночка» м. Києва на вулиці Наталії Ужвій, будинок 4-Б у Подільському районі». Оформлені та підписані довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в).з 25 вересня 2017 року по 16 жовтня 2018 р. включно.

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

З повагою,
Олена

Доброго дня!

Прошу повідомити мені причини затримки надання інформаціі по запиту "ДНЗ №775, ремонт, фінансування"
https://dostup.pravda.com.ua/request/dnz...
У разі ненадання або надання неповної інформації, змушена буду оскаржити бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмена.

З повагою,

Олена