Дискримінація для потенційних майбутніх прокурорів

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Андрій Ольховський, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Андрій Ольховський

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно ст. 27 ЗУ "Про прокуратуру" прокурором місцевої прокуратури може бути громадянин України, який має стаж в сфері права 2 роки. Згідно тієї ж статті ч.4, для зайняття посади військового прокурора не передбачено стаж у сфері права.
Також, необхідною умовою для зайняття посади прокурора місцевої прокуратури, згідно ч.1 ст.29 необхідно проходження спеціальної підготовки у Національній академії прокуратури України на період одного року. Так, для зайняття посади військового прокурора не передбачено проходження будь-яких спеціальних підготовок, згідно того ж ЗУ.
Також, хочу підкреслити, що згідно п.2 ч.5 ст.7 (єдиний статус прокурорів) та ч.4 ст.27, військові звання офіцерського складу військової прокуратури відповідають класним чинам працівників прокуратури, тому можливо зробити висновок, що обіймають військові прокурори рівнозначні посади з прокурорами місцевих прокуратур.

Тому, виходячи із здорового глузду, виникає просте питання, чому такі ускладнюючі критерії для зайняття посади прокурора місцевої прокуратури від посади військового прокурора?
Такі норми у ЗУ "Про прокуратуру" носять дискримінаційний характер.

З повагою,

Андрій Ольховський

public, Генеральна Прокуратура України

1 Attachment