Деякі питання з реалізації права на медичну допомогу згідно ст 49 КУ

©: м а р и н а

Доброго дня!

На підставі статей 5,7,18 Закону України «Про звернення громадянї» ,ст2,3,5 Закону України про інформацію"
ЗВЕРНЕННЯ
Підписавшаяся нижче, для подальшого розуміння як строїти взаємовідносини з надавачами медичної допомоги та медичних послуг, пропонує відповісти на деякі важливі для неї питання, а саме:
1. Чим відрізняється «медична допомога» від «медичних послуг»?
2. Яким чином і де саме (без угод та договорів з закладом, без укладеної декларації з лікарем) передбачено Державою отримання первинної медичної допомоги людині похилого віку ,громадянину по праву народження, жителю територіальної громади міста Кривого Рогу та ветерану праці, згідно ст. 49 Конституції України, ст 1,4,7 ЗУ «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»?
3. Який обсяг первинної медичної допомоги закладено Державою для людей похилого віку ,громадян по праву народження, жителів територіальної громади Кривого Рогу, ветеранів праці?
4. Чи передбачена альтернатива електронним реєстрам для ведення історії хвороби пацієнтів у медичних закладах різних форм власності, якщо передбачена, то саме яка?
5. Чи може людина, яка зробила своє волевиявлення про вибір лікаря, а саме заключила Декларацію розірвати її в односторонньому порядку, та яким НПА регламентується перелік документів для цієї дії ?

З повагою!

©: м а р и н а

©: м а р и н а

Доброго дня!

12 Липня 2023 Вам було направлено запит з деякими важливими для мене особисто та для супільства питаннями . Відповідь на які досі не отримано.Відповідно до ст. ст. 19, 40 та 68 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Основним та іншими законами. Їх має кожен неухильно додержуватися, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.Насамперед, слід зазначити, що права ст. 40 та ст. 64 Конституції України гарантують неможливість встановлення обмежень щодо таких конституційних елементів цього права, а саме права подати звернення, права на обгрунтовану відповідь, права отримати таку відповідь у встановлений законом строк.Враховуючи вищенаведене, будь ласка, уточніть причину затримки відповідей .Сподіваюсь на Вашу сумлінність у праці і маю надію що Ваші дії або бездіяльність не підпадуть під ст 109 ККУ (узурпування влади, порушення прав та свобод Людини, ігнорування жителів та громадян держави Україна). Нагадаю що відповідно до норм Конституції єдиним джерелом влади в Україні є народ, якому належить виключне право визначати й змінювати конституційний лад. Таке право не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами. Причому таке право є абсолютним і ніяких винятків із правила бути не може.Оскільки Конституція має найвищу юридичну силу, то всі: інші нормативно-правові акти, відповідно до першої частини 8-ї статті Основного закону приймаються на основі Конституції та не можуть їй суперечити. І найголовніше, притягнення до кримінальної відповідальності за дії, передбачені статтею 109 ККУ, порушує третю частину 22-ї статті Конституції, у якій зазначається, що при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

З повагою, дуже чекаю відповідь на запит від 12 Липня 2023. Без зла та упередження. З честю та гідністю!

©: м а р и н а

Людмила Геннадіївна Алдоніна, Міністерство охорони здоров'я

1 Attachment