Бездіяльність ДОР щодо дискримінації жінок\ рівні права і можливості як комерційний проект

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.
До Голови Дніпропетровської обласної ради мною було подано звернення про те,що у місті упродовж 2014-2016 року,особливо активно,дискримінували жінок за ознакою статі і віку та наразі продовжують повторну віктимізацію та просила належним чином відреагувати. У відповідь отримала відповідь, в якій заступник голови обласної ради,зазначив, що протидія актам дискримінації щодо жінок, то не їх турбота, а офіційні заходи,що проводяться у сфері захисту прав і свобод людини та щодо рівних прав і можливостец то виключно представницька профанація для населення та присутніх на таких заходах
Мною, двічі 8 серпня і 27 серпня на ім'я голови ради було направлено уточнюючи інформаційні запити щодо таких комерційних проектів обласної ради у заходах щодо прав і свобод людини, тощо. Відповіді не надано.

Шановний пане Глібе Пригунов!

Я, уважно ознайомилися із надісланою відповіддю пана С.В.Олійник від 07.08.2018 на своє звернення до Голови Дніпропетровської обласної ради від 26 липня 2018 року в якому викладено фактична інформація,подано висновок Уповноваженого Верховної Ради з прав людини про дискримінацію жінки, інші відомості та просила Дніпропетровську обласну раду :

- повідомити про факти актів прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку в місті Дніпро та вжиті заходи реагування і протидії дискримінації жінок по конкретним фактам які стали відомі Дніпропетровській обласній раді, до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції, одним із завдань якого є виконання повноважень секретаріату Української сторони Комітету асоціації Україна-
Європейський Союз із відповідними обов'язками перед Генеральним Секретаріатом Ради Європи та Секретаріатом Европейського Союзу щодо інформування про реальний стан у сфері дотримання прав і основних свобод людини і громадянина та верховенство права у регіонах України.

- за результатом розгляду звернення, вжити необхідних і належних заходів реагування та протидії ганебним актам дискримінації у відношенні Литвиненко Т.М. за ознакою статі і віку, інших жінок, оскільки відтепер, приховувати та пособствувати актам дискримінації жінок, буде важко.

- про вжиті заходи та про направлення офіційної фактологічної інформації до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції України щодо актів дискримінації жінок повідомити мене у передбачений законом строк."

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію :

Чи вірно ми зрозуміли про те, що пані Лілія Гиренко, начальниця управління з питань гуманітарної, соціально-культурної сфери і освіти обласної ради та Володимир Тюрін, заступник голови обласної ради по виконавчому апарату, представляють Дніпропетровську обласну раду на заходах за участі представників міжнародних організацій, в тому числі представники ОБСЄ щодо захисту рівних прав і можливостей, недискримінації , тощо в регіоні, і за його межами, виключно із комерційних інтересів та виключно на виконання представницьких повноважень територіальних громад сіл, селищ, міст та переданих їй повноваження сільськими, селищними, міськими радами ?

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Від: обласна рада Днiпропетровська
Дніпропетровська обласна рада

І
3090/0/2-18 і 10.09.2018

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Посилання

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий дня!

У зв'язку із неможливістю відкрити надісланий 10-09-2018 файл із відповіддю Дніпропетровської обласної ради на мій запит щодо бездіяльності ДОР щодо дискримінації жінок \ рівні права і можливості як комерційний проект.
Повторно звертаюся із проханням надіслати відповідь, можливо змінивши формат файлу, з відповідною кодировкою.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Від: обласна рада Днiпропетровська
Дніпропетровська обласна рада

І
3090/0/2-18 і 10.09.2018

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Посилання

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.

Шановний пане Олійник !
Повторно звертаюся із проханням до Дніпропетровської обласної ради надати повну інформацію по запитуваній інформації щодо вжитих заходів і реагування Дніпропетровською обласною радою щодо фактів актів масової прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку , в тому числі у місті Дніпро, і про які Дніпропетровська обласна рада добре обізнана, в частині щодо:

- повідомлення та направлення фактологічної інформації про факти актів прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку в місті Дніпро та вжиті заходи реагування і протидії дискримінації жінок по конкретним фактам які стали відомі Дніпропетровській обласній раді до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції, одним із завдань якого є виконання повноважень секретаріату Української сторони Комітету асоціації Україна- ЄС із відповідними обов'язками перед Генеральним Секретаріатом Ради Європи та Секретаріатом Европейського Союзу щодо інформування про реальний стан у сфері дотримання прав і основних свобод людини і громадянина та верховенство права у регіонах України.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Від: обласна рада Днiпропетровська

І
3146/0/2-18 і 14.09.2018

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Посилання

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Прошу Відділ забезпечення доступу до публічної інформації надіслати відповідь на запитувану інформацію у форматі pdf.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Від: обласна рада Днiпропетровська

Посилання

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!
ЩОДО ПРИЧИН БЕЗДІЯЛЬНОСТІ \ПОСОБНИЦТВО АКТАМ ПРЯМОЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ ЖІНКИ ЗА ОЗНАКОЮ СТАТІ І ВІКУ ТА ПОВТОРНОЇ ВІКТИМІЗАЦІЇ І ПЕРЕХРЕСНОЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ З БОКУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Шановний Глібе Олександровичу !

В Дніпропетровській обласній раді на Ваше ім'я, як Голови ради, зареєстровано звернення пані Тетяни Литвиненко № Л-320 від 26.07.2018 ПРО АКТИ ПРЯМОЇ ДИСКРИМИНАЦІЇ ЖІНКИ ЗА ОЗНАКОЮ СТАТІ І ВІКУ ТА ВІДСУТНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ДІЄВОГО ЗАХИСТУ І ПРОТИДІЇ АКТАМ ДИСКОИМІНАЦІЇ З БОКУ ОРГАНІВ ВЛАДИ із належним висновком Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в додатку.
Від 10 та 27 серпня 2018 року зроблено повторні звернення та запит щодо бездіяльності Дніпропетровської обласної ради на звернення про порушення прав і основних свобод жінок як людини і особистості.
Згідно листа в.о. голови обласної ради пана С. Олійника № 3090/0/2-18 від 10.09.2018 року звернення пані Тетяни Литвиненко від 26 липня 2018 року направлено Дніпропетровською обласною радою для опрацювання до Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області.
Слід нагадати, відповідно до статті 12 Закону України «Про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків»
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції:
забезпечують надання жінкам і чоловікам рівних прав та можливостей, запобігання та протидію насильству за ознакою статі;
{ Абзац другий частини першої статті 12 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

здійснюють виконання загальнодержавних та регіональних програм з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі;
{ Абзац третій частини першої статті 12 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

подають пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі;
{ Абзац восьмий частини першої статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

здійснюють збір і поширення інформації про насильство за ознакою статі, а також про загальні та спеціалізовані служби підтримки постраждалих осіб;
{ Статтю 12 доповнено новим абзацом
згідно із Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

дотримуються принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у своїй діяльності;

здійснюють позитивні дії.

В органах виконавчої влади та органах місцевого
самоврядування визначається уповноважена особа (координатор) з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі.
{ Частина друга статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати консультативно-дорадчі органи, призначати
радників з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі.
{ Частина четверта статті 12 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

З метою здійснення координації діяльності суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії насильству за ознакою статі, а також забезпечення здійснення таких заходів у місцевих державних адміністраціях визначаються відповідальні структурні підрозділи, а в сільських, селищних, міських та районних у містах (у разі їх створення) радах - відповідальні виконавчі органи.
{ Частина п'ята статті 12 в редакції Закону N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

Відповідно до статті 13 цього Закону
Уповноважені особи (координатори), на яких покладено функції щодо забезпечення рівності прав і можливостей жінок і чоловіків,
запобігання та протидії насильству за ознакою статі, у межах своїх повноважень організовують роботу відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в напрямі:
{ Абзац перший статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

проведення аналізу стану забезпечення ґендерної рівності та вивчення доцільності застосування позитивних дій з метою подолання
асиметрії, дисбалансу, що складаються на відповідній території чи в галузі;

координації заходів у сфері запобігання та протидії насильству за ознакою статі та моніторингу їх реалізації на місцевому рівні;
{ Статтю 13 доповнено новим абзацом згідно із
Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

співробітництва з громадськими об’єднаннями та іноземними неурядовими організаціями, узагальнення інформації, яка надходить від них щодо моніторингу стану дотримання рівності жінок і чоловіків, ситуації у сфері запобігання та протидії насильству за
ознакою статі, та спільного вироблення шляхів усунення дискримінації за ознакою статі;
{ Абзац п'ятий статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

здійснення постійної інформаційно-пропагандистської діяльності щодо ліквідації всіх форм дискримінації за ознакою статі;

розгляду та аналізу звернень громадян з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, а також з питань вчинення насильства за ознакою статі, вивчення причин, що його зумовлюють, та повідомлення про них правоохоронним органам згідно із законодавством;
{ Абзац дев'ятий статті 13 в редакції Закону
N 2229-VIII ( 2229-19 ) від 07.12.2017 }

вжиття заходів щодо усунення проявів дискримінації за ознакою статі.
ІНШЕ.

На Національний План Дій Сталого розвитку України 2030, вочевидь Дніпропетровська обласна рада та її Голова, в частині забезпечення та виконання зобов'язань України щодогендерної політики та захисту прав і свобод людини, взагалі плювати хотіли.

Відписка в.о.голови обласної ради пана С.Олійника,
не має жодного відношення по суті вимог звернення
пані Тетяни Литвиненко.
Нагадаємо ще раз, вчинено акти масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку з боку посадових осіб Центрального органу державного управління ( Національного банку України), тому числі в місті Дніпро і області, на підставі прихованого так званого підзаконного нормативного положення, яке не мало, і не могло мати обов'язкової державної реєстрації, не пройшло обов'язкової антикорупційної, антидискримінаційної та правової експертиз, нечинне в силу постанови Кабінету Міністрів України № 731 на виконання Указу Президента України щодо нормативно-правових актів та злочинне в силу частини 2, 3 статті 161 Кримінального Кодексу України, у випадку пані Тетяни Литвиненко за повідомлення про корупцію і пов'язані із цим злочини.
Фактологічну інформацію, матеріали, інші відомості Дніпропетровській обласній раді надано.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- про причини бездіяльності\ пособництво актам дискримінації жінок за ознакою статі і віку з боку Дніпропетровської обласної ради по конкретно повідомленим фактам і зверненням жінки, що зазнала множинної прямої дискримінації та зазнає повторної віктимізації і перехресної дискримінації ?

- про причини відмови Дніпропетровської обласної ради щодо вимог звернення пані Т.М.Литвиненко звернутися до відповідних посадових осіб Центральних органів виконавчої влади щодо актів масової дискримінації жінок на підставі нечинного і злочинного положення групою посадових осіб державного органу управління та вжити необхідних заходів протидії дискримінації жінок за ознакою статі і віку ?

Ідентичний запит із вкладенням в додатку надіслано на офіційну електронну пошту Дніпропетровської обласної ради.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко