Адмінпротоколи Уповноважених

Олена Грановська

Доброго дня!

Ст. 255 КпАП визначено, що право на уповноваження посадових осіб на складення протоколу закріплено саме за виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради.

Загальні вимоги до змісту протоколу наведені в ст. 256 КпАП. У ній зазначаються:
дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол;
відомості про особу, яка притягається до адмінвідповідальності (у разі її виявлення);
місце, час вчинення і суть правопорушення;
нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення;
прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо є;
пояснення особи, яка притягається до адмінвідповідальності;
інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснюються її права та обов’язки, передбачені ст. 268 КпАП, про що робиться відмітка у протоколі.

Адмінстягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, при триваючому правопорушенні — не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду, судді (ст. 38 КпАП).

Якщо справи про адміністративні правопорушення підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, при триваючому правопорушенні — не пізніш як через 3 місяці з дня його виявлення, крім справ, зазначених у ч. 3 ст. 38 КпАП. Важливими є відомості про суть адміністративного правопорушення та нормативний акт, який передбачає відповідальність за це правопорушення. Їх відсутність унеможливлює прийняття уповноваженим органом рішення про притягнення порушника до адміністративної відповідальності. Уповноважені на складення протоколу посадові особи мають детально описати, в чому полягало порушення, правильно зазначити щонайменше відповідну статтю КпАП, яка передбачає відповідальність за його вчинення.

Уповноваженні посадові особи мають право складати протоколи не за всіма статтями КпАП, а лише за тими, які перелічені в ч. 2 ст. 255 КпАП та на складення протоколів за якими їх уповноважено відповідним рішенням виконавчого комітету. У протоколі мають бути зазначені відомості про всіх можливих свідків (якщо вони є). Такі відомості є важливими, оскільки та ж адміністративна комісія може зажадати залучити їх до справи та отримати інформацію, яка стосується адмінсправи.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Кількість складених адміністративних протоколів Муніципальна Варта Служба Чорноморською м.радою про порушення правил щодо карантину людей.

Кількість складених адміністративних протоколів 2015-2020 Муніципальна Варта Служба Чорноморською м.радою про порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі.

Кількість складених адміністративних протоколів 2015-2020 відділом торгівлі, побуту та захисту прав споживачів управління економічного розвитку Чорноморською м.радою про порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі.

З повагою,

Олена Грановська

public, Чорноморська міська рада

1 Attachment

public, Чорноморська міська рада

1 Attachment