84Факт.витрати

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Пенсійний фонд України (ПФУ)
2. Керівнику ПФУ
01601, м.Київ-14, вул. Бастіонна, 9, mailto:[email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
84Факт.витрати
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною відповідним закону електронним (цифровим) підписом шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Постановою правління Пенсійного фонду України 15.08.2011 №22-1 затверджений Порядок складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання у Пенсійному фонді України, а додатком до Порядку – РОЗМІР фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Якими документами підтверджується математична вірність розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію?
1.1. Прошу надати загальну кількість релевантних документів, їх перелік та кількість сторінок в кожному.
2. Якими документами підтверджується дійсність витрат (видатків) на копіювання або друк документів?
2.1. Прошу надати загальну кількість релевантних документів, їх перелік та кількість сторінок в кожному.
3. Хто і коли саме створив калькуляцію (розрахунок) розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію?
4. Якими документами підтверджується факт створення калькуляції (розрахунку) розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію?
4.1. Прошу надати загальну кількість релевантних документів, їх перелік та кількість сторінок в кожному.
5. Калькуляцію (розрахунок) розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
5.1. Крім копії з оригіналу калькуляції, прошу надати її також в форматі Excel, придатному для подальшої обробки даних.
6. Якими були фактичні видатки (витрати) в гривні на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, в розрахунку на 1 сторінку, на момент їх калькулювання для ухвалення (передували ухваленню) постанови ПФУ 15.08.2011 №22-1?
7. Загальну кількість первинних розрахунково-касових документів, що підтверджують придбання необхідних товарів для забезпечення копіювання і друку, на підставі яких здійснювався розрахунок розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
8. Перелік первинних розрахунково-касових документів, що підтверджують придбання необхідних товарів для забезпечення копіювання і друку, на підставі яких здійснювався розрахунок розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, а саме:
8.1. назву кожного документу;
8.2. кількість сторінок в ньому;
8.3. автора кожного документу (ким виданий);
8.4. назва придбаного товару;
8.5. дата придбання товару;
8.6. кількість придбаного товару;
8.7. ціна придбаного товару;
8.8. загальна вартість придбаного товару;
8.9. сплачена за товар сума.
Крім текстового Переліку первинних розрахунково-касових документів, прошу надати його також в форматі Excel, придатному для подальшої обробки даних.
9. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
10. Належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
11. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідь та запитану інформацію в цифрових (електронних) оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
10.03.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Пенсійний фонд України

Зареєстровано 10.03.2023 10:36:23, реєстраційний №316/11