73-3Постанова13-1ПОВТОРНО

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Пенсійний фонд України (ПФУ)
2. Керівнику ПФУ
01601, м.Київ-14, вул. Бастіонна, 9, mailto:[email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
73-3Постанова13-1ПОВТОРНО
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка, за законом, є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви про вчинення дій та про отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Протягом багатьох років Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ВОПФУ) та його посадові особи відмовляють мені та членам моєї родини в наданні, на вказані нами наші електронні адреси, публічної інформації про себе та наших власних персональних даних, мотивуючи конфіденційністю запитаних даних та забороною їх поширення.
1.1. Листом від 09.02.2023 №2800-0601-8/6919 директор департаменту ПФУ Тетяна Рябцева, виконавець Ілона Воронюк 284 54 00 поінформували мене про існування Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, як начебто на підставу правомірності таких дій.
2. Ознайомлення зі вказаним положенням за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z099... виявило наявність в ньому абзаців 7 та 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі» такого змісту (цитата):
«(7) Про результати розгляду звернення заявник повідомляється у спосіб, зазначений ним у зверненні (у письмовій та/або електронній формі).
(8) Якщо відповідь на звернення містить інформацію з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, або інші повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, допомоги, іншої виплати (далі - пенсія), поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, то така відповідь надсилається поштовим відправленням за адресою, зазначеною у пенсійній (обліковій) справі одержувача як його місце проживання (місцеперебування), а у разі розбіжностей у повідомлених заявником відомостях про особу з даними пенсійної (облікової) справи або неможливості ідентифікувати особу заявника на адресу електронної пошти заявника надсилається відмова у задоволенні звернення із зазначенням причин такої відмови».
2.1. Відомчі рішення не є приписами права і не можуть скасовувати/змінювати/обмежувати наявні права людини: їх професія – ВИКОНУВАТИ закон. Це означає, що при ухваленні Постанови13-1 ПФУ керувався конкретними приписами Конституції та законів України, які передбачають, що:
2.1.1. інформація з ОБМЕЖЕНИМ доступом на електронну адресу, як це просить запитувач, органами ПФУ йому не надсилається;
2.1.2. інформація з ОБМЕЖЕНИМ доступом примусово, без згоди запитувача, надсилається йому органами ПФУ на адресу місця його проживання;
2.1.3. інформація реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування є інформацією з ОБМЕЖЕНИМ доступом;
2.1.4. повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, допомоги, іншої виплати (далі - пенсія), поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший – НЕ надсилаються органами ПФУ на електронну адресу, як це просить запитувач;
2.1.5. повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, допомоги, іншої виплати (далі - пенсія), поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший – примусово, без згоди запитувача, надсилаються йому органами ПФУ на адресу місця його проживання.
3. Однак, мені невідомі закони, які б передбачали жодний з вищенаведених тверджень. Наскільки мені відомо, закони вимагають протилежного. Зокрема:
3.1. Закон України «Про доступ до публічної інформації» є спеціальним законом відносно законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», і він є обов'язковим до виконання органами ПФУ та їх посадовими особами. Доступ до публічної інформації про себе=персональних даних в органах влади (як дефініцій-синонімів), включно в органах ПФУ, регулюється саме ним. За цим законом, персональні дані в формі публічної інформації є ВІДКРИТОЮ для кожного інформацією, і обмежити доступ до них будь-кому, тим більше собі, може лише сам суб’єкт цих персональних даних (що розумно), але не чиновник.
3.2. Також, за основним законом, адреса є конфіденційною інформацією особи, і не може використовуватися без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Мені невідомий закон, який передбачає повноваження органу влади надавати запитану публічну інформацію про себе рекомендованим листом на поштову адресу запитувача ЗАМІСТЬ надати її на електронну адресу, як про це просить запитувач.
3.3. Це означає, що наведений абзац 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі» Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, суперечить приписам Конституції та законів України, обмежує та скасовує наявні права людини, а тому є протиправним зловживанням владою, і підпадає під ознаки корупційних злочинів, передбачених національним правом.
4. З цього приводу ще 01.03.23 через сервіс Доступ до правди я подала до ПФУ листа 73Постанова13-1, яким просила, серед іншого, повідомити приписи права, на які опирався ПФУ для ухвалення Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1.
5. У відповідь листом від 07.03.2023 2800-0602-8/11660 директор департаменту ПФУ Тетяна РЯБЦЕВА та виконавець Олексій Ковалевський (044) 248 64 43 надали мені деяку інформацію, однак, 12 моїх запитів в пп. 6.1, 6.1.1, 6.1.2, 6.2, 6.2.1, 6.3, 6.3.1, 6.3.2, 6.4, 6.4.1, 6.5, 6.5.1 залишились без відповіді. Я змушена ПОВТОРНО звертатись до ПФУ з тими ж 12 запитами.
5.1. При цьому автори листа протягом 5 сторінок намагались мене переконати, що – Все хорошо, прекрасная маркиза! – що вся наявна в ПФУ інформація є конфіденційною і має бути закритою. Ґрунтовний аналіз, дякую. Однак, ви весь час плутаєте приватну інформацію з публічною, і лист це демонструє. Насправді стосовно публічної інформації працює закріплений законом ПРИНЦИП її максимальної відкритості, особливо стосовно розпорядження суспільними фондами. Відділіть, нарешті, мухи від котлет, подивіться на ситуацію через призму цього принципу, оцініть наведені вами приписи права на предмет їх релевантності саме ПУБЛІЧНІЙ інформації, і стане очевидним: король голий! все, що стосується ПФУ як суспільного фонду, є ВІДКРИТИМ для суспільства. За визначенням. А якщо хтось намагається закривати інформацію про розпорядження суспільним фондом, то це вигідно лише управителю такого фонду – щоб приховати від суспільства власні зловживання, якщо не злочини.
ІІ. Вимоги
6. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
6.1. ПОВТОРНО – Які існуючі національні ЗАКОНИ, що забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі»? Чи існують такі закони?
6.1.1. ПОВТОРНО – Прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких забороняється надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі».
6.1.2. ПОВТОРНО – Прошу навести назви та дати ухвалення релевантних законів, що забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації, ЗАСТОСОВАНИХ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі», номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
6.2. ПОВТОРНО – Які існуючі національні ЗАКОНИ, що визначають надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації про себе та їх персональних даних протиправним ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1? Чи існують такі закони?
6.2.1. ПОВТОРНО – Прошу навести назви та дати ухвалення релевантних законів, що визначають надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації про себе та їх персональних даних протиправним ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної, ЗАСТОСОВАНИХ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
6.3. ПОВТОРНО – Які існуючі національні ЗАКОНИ, що забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як ВІДКРИТОЇ (не обмеженої в доступі) інформації, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі»? Чи існують такі закони?
6.3.1. ПОВТОРНО – Прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких забороняється надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як ВІДКРИТОЇ (не обмеженої в доступі) інформації, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі».
6.3.2. ПОВТОРНО – Прошу навести назви та дати ухвалення релевантних законів, що забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, ПУБЛІЧНОЇ інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як ВІДКРИТОЇ (не обмеженої в доступі) інформації, ЗАСТОСОВАНИХ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі», номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
6.4. ПОВТОРНО – Які існуючі національні ЗАКОНИ, що визначають інформацію реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформацією з ОБМЕЖЕНИМ доступом, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі»? Чи існують такі закони?
6.4.1. ПОВТОРНО – Прошу навести назви та дати ухвалення релевантних законів, що визначають інформацію реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформацією з ОБМЕЖЕНИМ доступом, ЗАСТОСОВАНИХ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі», номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
6.5. ПОВТОРНО – Які існуючі національні ЗАКОНИ, що забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, повідомлені ними відомості для призначення, перерахунку пенсії, допомоги, іншої виплати (далі - пенсія), поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, ЗАСТОСОВАНІ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі»? Чи існують такі закони?
6.5.1. ПОВТОРНО – Прошу навести назви та дати ухвалення релевантних законів, що забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, повідомлені ними відомості для призначення, перерахунку пенсії, допомоги, іншої виплати (далі - пенсія), поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, ЗАСТОСОВАНИХ ПФУ при ухваленні Постанови Правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1, зокрема, її абзацу 8 пункту 10 розділу IV. «Надання послуг в електронній формі», номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
6.6. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
6.7. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
7. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
8. Звертаю увагу ПФУ, що УСІ запити цього листа стосуються відкритості виключно ПУБЛІЧНОЇ інформації. Прошу не посилатися на закони, що стосуються «інформації»: вони по-іншому регулюють питання конфіденційності інформації, ніж спеціальний закон про «публічну інформацію», і в цій частині не є застосовними до цього листа, а є спамом.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
13.03.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Пенсійний фонд України

Зареєстровано 13.03.2023 13:07:57, реєстраційний №321/11

Пенсійний фонд України

2 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]